خبرگزاری کار ایران

نماینده خمینی‌شهر در صحن علنی مجلس:

استیضاح رئیس‌جمهور را کلید بزنید!/ شنیدن حرف‌های «صدتا یک غاز» وزرا به جایی نمی‌رسد

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۷۱۶

نماینده خمینی‌شهر در صحن علنی مجلس ضمن تاختن به دولت خطاب به نمایندگان و رئیس مجلس تصزیح کرد که استیضاح رئیس جمهور را کلید بزنید.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «محمدتقی نقدعلی» نماینده خمینی‌شهر در صحن علنی مجلس و پس از استماع سخنان ظریف، با اشاره به آیه «اشدا علی الکفار رحما بینهم»  و شعر «گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست آنجا اگر به جایی نرسد فریاد است» گفت: اخطار اصل ۱۵۲ قانون اساسی می‌دهم. تذکر به آقای ظریف  مثنوی هفتادمن خواهد شد و باید قاضی عادلی باشد و نه فقط آقای ظریف بلکه آقای حسن روحانی را به دلیل خیانت‌هایی که به این مملکت کردند باید به محاکمه بکشند.

وی ادامه داد:‌ سیاستی که آقای ظریف در پیش گرفته و برجامی که امضا کرد، به شکلی است که  سیستم ماشه را بر ما حاکم کرد؛ آیا این مخالف اصل یکصد و ۱۵۲ قانون اساسی نیست که بر سیاست اقتدار و عزت و عدم سلطه قدرت‌های خارجی بر کشور تاکید می‌کند؟

نماینده مجلس یازدهم گفت: آقای ظریف هیچ‌کدام از شرایط مقام معظم رهبری را رعایت نکردند و به همراه آقای بالا سرشان گفتند که در روز اجرای برجام همه تحریم‌ها به کنار می‌روند.

وی با بیان اینکه این راهی که مجلس در پیش گرفته به جایی نمی‌رسد، خطاب به قالیباف و نمایندگان مجلس، گفت: اینکه بنشییم حرف‌های صدتا یک غاز وزرا را بشنویم به جایی نمی‌رسد؛ دیگر روی نگاه کردن به چهره مردم را نداریم، دلار ۲۱ هزارتومان، سکه بیش از ۱۰ میلیون و مرغ ۲۰ هزار تومانی نتیجه هفت ساله سیاست های روحانی است. 

نقدعلی تصریح کرد: گوش دادن به حرف‌های وزرا بی‌فایده است استیضاح رئیس‌جمهور را کلید بزنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز