خبرگزاری کار ایران

رضازاده به ایلنا خبر داد؛

بررسی فوری حادثه نطنز و پارچین با حضور ظریف و صالحی در کمیسیون امنیت/ اعزام نمایندگان به محل حادثه/ اگر خرابکاری محرز شود، تصمیمات لازم را اتخاذ می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۳۵۳۲۱

یک عضو کمیسیون امنیت ملی از حضور اعضای این کمیسیون در محل حادثه نطنز و پارچین خبر داد.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایران درباره پیگیری حادثه پارچین و نطنز در کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: کمیسیون امنیت ملی فردا صبح از آقایان ظریف و صالحی دعوت کرده است تا چگونگی حوادث نطنز و پارچین را توضیح و به صورت فوری مورد بررسی قرار دهند.

این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همانطور که سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت اکیپ‌هایی در این خصوص در حال بررسی و تحقیق و تفحص هستند و چگونگی حادثه در دست بررسی است.

وی تاکید کرد: قطعا از کمیسیون امنیت ملی نمایندگانی برای بررسی موضوع به محل‌های حادثه اعزام  خواهند شد‌.

این نماینده مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ‌گونه تلفات جانی نداشتیم و تا این لحظه مورد خاصی گزارش نشده است.

وی گفت: مواردی که دشمنان اعلام و تبلیغ می‌کند، همان شایعاتی است که همیشه به آنها دامن زدند و خوشبختانه این موارد کاملاً کذب است و قطعا ان‌شاءالله به محض اینکه بررسی‌ها کامل شد، از طریق مسئولان به حضور ملت شریف، علت حادثه را خواهیم گفت.

رضازاده در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر بحث خرابکاری محرز شود این موضوع چگونه پیگیری خواهد شد، بیان کرد: اگر دستگاه‌های امنیتی و اطلاعاتی ما به موضوع خرابکاری برسند، قطعا این موضوع در کمیسیون امنیت ملی با مسئولان انتظامی و امنیتی مورد بررسی قرار خواهد گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز