خبرگزاری کار ایران

در دیداری مطرح شد؛

تاکید ایران و عراق بر گسترش همکاری‌های دفاعی و امنیتی

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۹۷۷

در دیدار وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در عراق و رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان بر همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های امنیتی و دفاعی تاکید شد.

به گزارش ایلنا، سردار «مصطفی مرادیان» وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در عراق و «محمد رضا آل حیدر» رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق امروز (جمعه) در نشستی درباره همکاری‌های دو کشور در حوزه‌های امنیتی و دفاعی گفت و گو کردند.

در این دیدار که در دفتر رئیس کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق برگزار شد دو طرف راه‌های توسعه روابط ایران و عراق در بخش‌های گوناگون و اجرایی شدن توافق‌های نظامی - دفاعی را بررسی و بر تقویت و گسترش آنها تاکید کردند.

محمد رضا آل حیدر در این نشست همچنین از کمک‌های جمهوری اسلامی به کشورش در مبارزه با گروه تروریستی داعش قدردانی و آن را نمونه‌ای از برادری ایران با عراق نسبت به دیگر کشورهای منطقه و فرامنطقه‌ای عنوان کرد.

در این دیدار که شماری از اعضای کمیسیون امنیت و دفاع پارلمان عراق نیز حضور داشتند دو طرف بر تعمیق و گسترش روابط نظامی و امنیتی تهران - بغداد و نیز مبارزه همه جانبه با تروریست در منطقه تاکید کردند.

سردار مرادیان وابسته نظامی جمهوری اسلامی ایران در عراق هفته گذشته نیز در راستای گسترش و تقویت همکاری های نظامی و دفاعی با «جمعه عناد»، وزیر دفاع عراق دیدار و گفت و گو کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز