خبرگزاری کار ایران

آیین تکریم و معارفه مدیریت حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان تهران برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۵۲۷

‎آیین تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تهران با حضور حجت الاسلام و المسلمین عبداللهی، رئیس مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضائیه برگزار شد.

به گزارش ایلنا، ‎محمد جواد حشمتی مهذب، ‎رییس کل دادگستری استان تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری استان تهران گفت: مقام معظم رهبری در پیام اخیرشان به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضائیه، نقش محوری مردم را بسیار پر رنگ ترسیم فرمودند و رضایت و خرسندی آنان را در مبارزه با فساد مورد تاکید قرار دادند؛ به نحوی که تمامی کارها باید به خیر و صلاح مردم منتهی گردد و زمانی این تلاش ها ارزشمند است که به نتایج آن امیدوار باشند.

وی افزود: وفق و مدارا نمودن با مردم، مطابق سیره ارزشمند ائمه اطهار(ع) که برگرفته از معارف ناب اسلامی است در کار قضایی خیلی موضوعیت دارد و امیدوارم ما بتوانیم اجرای این مهم را در سرلوحه کار هایمان قرار بدهیم.

‎وی با اشاره به اهمیت و ارتباط تنگاتنگ کار و وظایف قضایی با سرنوشت و جان مردم خاطر نشان کرد: باید بیش از پیش حقوق ، شان و احترام مردم را در انجام امور حفظ و در رسیدگی به مشکلات، شکایات و تظلمات آنان خیلی جدی، فعال و پیگیر باشیم و کار آنان را به اطاله موکول و منتهی نکنیم.

حشمتی مهذب با تاکید بر حفظ و پشتیبانی از سرمایه های انسانی دستگاه قضایی اظهار کرد: بنده شانی جز حمایت از همکاران برای خودم قائل نمی شوم؛ چرا که اگر توفیق و موفقیتی کسب می کنیم در سایه زحمات همکاران در بخش های مختلف قضایی و ستادی بدست می آید و در این راستا تمامی  امکانات و منابع را صرف و هزینه می کنیم تا کارکنان راحت تر کار و فعالیت نمایند و به ایفای وظایف قانونی خود بپردازند.

‎رییس کل دادگستری تهران با توصیه به مدیران متذکر شد: اعتقاد دارم در وهله اول باید شان قضات و کارکنان را با تمام وجود مراعات نماییم تا حفظ حرمت و احترام به آنها به صورت متقابل به مراجعین نیز تسری پیدا می کند .

‎وی در خاتمه سخنان خود از تمامی مدیران واحد های قضایی و ستادی درخواست نمود با تمام وجود در خدمت مردم و همکاران باشند و مشکلات را با سعه صدر ، همکاری و همدلی بیشتر پیگیری و حل و فصل کنند و برای حفظ سرمایه های انسانی تلاش نمایند؛ چرا که کسب توفیق و حصول نتیجه از این فعالیت ها که مرضی خداوند متعال می باشد ، فقط در سایه هماهنگی ، همگرایی و هم افزایی صورت می پذیرد.

‎در این مراسم با اهداء لوح تقدیر از زحمات محمد مهدی حاج محمدی تقدیر بعمل آمد و حیدر فتاحی با دریافت ابلاغ  خویش به عنوان مدیر حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان تهران معرفی و رسماً آغاز به کار نمود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز