خبرگزاری کار ایران

سامه‌یح بخت‌آبادی در گفت‌وگو با ایلنا:

پیشنهاد جریمه افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند را به دولت ندادم

asdasd
کد خبر : ۹۳۴۴۴۷

یک عضو کمیسیون بهداشت مجلس شورای اسلامی نقل قولی که از وی درباره موافقت دولت درخصوص جریمه افرادی که در مکان‌های عمومی که از ماسک استفاده نمی‌کنند را تکذیب کرد.

همایون سامه یح بخت‌آبادی گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در توضیح یک نقل قول از وی که گفته شده دولت باید کسانی که از ماسک در امکان عمومی استفاده نمی‌کنند را جریمه کند و دولت هم با این قضیه موافقت کرده است، گفت: من چنین چیزی را نگفته‌ام در مصاحبه‌هایی که تاکنون در این مورد داشته‌ام، به عنوان نظر شخصی بیان کردم کسانی که از ماسک استفاده نمی‌کنند و پروتکل‌های بهداشتی را زیر پا می‌گذارند، جریمه شوند.

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: درباره جریمه کردن افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند، نظر شخصی‌‌ام را عنوان کردم، اصلاً به آقای نمکی در این مورد چیزی نگفتم.

وی ادامه داد: در دیداری که با وزیر بهداشت و درمان داشتم، پیشنهاد کردم استفاده از ماسک اجباری شود و به هیچ عنوان نظر شخصی‌ام مبنی بر این‌که اگر کسی از ماسک استفاده نمی‌کند جریمه شود را مطرح نکردم.

سامه یح بخت‌آبادی افزود: در مصاحبه‌ای از قول من گفته شده که پیشنهاد جریمه کردن افرادی که از ماسک استفاده نمی‌کنند را به دولت داده‌ام و دولت هم استقبال کرده است، خیر اصلا چنین موضوعی صحت ندارد و این موضوع را تکذیب می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز