خبرگزاری کار ایران

ربیعی در پاسخ به ایلنا:

از قول و قرار دولت برای افزایش حقوق‌ها در ۶ ماهه دوم سال خبر ندارم/ تلاش می‌کنیم انتظارات بازنشستگان برآورده شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۸۸۴

سخنگوی دولت تاکید کرد:‌ دیروز با وزیر رفاه صحبت کردم حقوق بازنشستگان به ۲ میلیون و صد رسیده است که با بن و مسکن به سقف مورد نظر بازنشستگان نزدیک خواهیم شد. در هیئت امنای سازمان قرار است مطرح شود و تلاش خود را می‌کنند این انتظارات را برآورده کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی سخنگوی دولت در پاسخ به سوال ایلنا مبنی بر این‌که دولت برای رفع تبعیضی که گریبانگیر بازنشستگان تامین اجتماعی است، چه برنامه‌ای دارد؛ در حال حاضر کف مستمری این بازنشستگان ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است در حالیکه بازنشستگان سایر صندوق‌ها حداقل ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان دریافتی ماهانه دارند. رئیس سازمان بازرسی کل کشور اعلام کرده که دولت قول داده در ۶ ماهه دوم سال مجددا افزایش حقوق ها را بازنگری کند آیا قرار است افزایش دوباره حقوق‌های کارگران را داشته باشیم، عنوان کرد: از ابتدای قانون کار در ایران سه جانبه گرایی در تایین مزد داده می شود.

 ربیعی گفت: من خبری از این قول و قرار ندارم. دیروز با وزیر رفاه صحبت کردم حقوق بازنشستگان به ۲ میلیون و صد رسیده است که با بن و مسکن به سقف مورد نظر بازنشستگان نزدیک خواهیم شد. در هیئت امنای سازمان قرار است مطرح شود و تلاش خود را می‌کنند این انتظارات را برآورده کنند.

وی تاکید کرد: از ابتدای کار تامین اجتماعی تا سال ۸۴ یک و نیم میلیون و از ۸۴ تا الان سه و نیم میلیون بازنشسته داریم. این سازمان باید خود را اداره کند، دولت در این زمینه تدبیر کرده است. من این اطمینان را به بازنشستگان می‌دهم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز