خبرگزاری کار ایران

نشست مشترک معاونت بین‌الملل قوه قضاییه با ۴۰ سفیر خارجی در ایران

asdasd
کد خبر : ۹۳۳۳۶۰

معاون بین‌الملل قوه قضاییه گزارشی از برگزاری نشست مشترک با ۴۰ تن از سفرا و کارداران کشورهای خارجی و نیز رؤسای چند دفتر سازمان‌های بین‌المللی در تهران ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، علی باقری کنی، معاون بین‌الملل قوه قضاییه و دبیر ستاد حقوق بشر در جلسه امروز مسئولان عالی قضایی گزارشی از برگزاری نشست مشترک با ۴۰ تن از سفرا و  کارداران کشورهای خارجی و نیز رؤسای چند دفتر سازمان‌های بین‌المللی در تهران ارائه کرد و افزود: در این نشست رئیس سازمان زندان‎ها گزارشی از مدیریت بحران کرونا در زندان‎های کشور و روند اعطای مرخصی به بیش از ۱۲۰ هزار زندانی در مدت اخیر ارائه داد که این گزارش مورد توجه شرکت‎کنندگان در جلسه قرار گرفت.

به گفته معاون بین الملل قوه قضاییه، المیرا نقی‎‎زاده، سرپرست دادسرای ویژه نوجوانان و اطفال نیز از دیگر سخنرانان جلسه مذکور بود که گزارشی از فعالیت‎ها این دادسرای ارائه کرد که مورد استقبال شرکت‎کنندگان قرار گرفت.

وی افزود: در این نشست علاوه بر تبیین نگاه راهبردی جمهوری اسلامی ایران به موضوع حقوق بشر و بیان برخی دستاوردهای آن از سوی دبیر ستاد حقوق بشر، بر آلوده شدن حقوق بشر به ویروس سیاست توسط دولتهای غربی، به عنوان بزرگترین تهدید حقوق بشر تأکید شد.

باقری خاطرنشان کرد: در پایان نشست مذکور، چند تن از سفرا نیز به بیان دیدگاه‌های خود پرداخته و سؤالاتی را مطرح کردند که از سوی دبیر ستاد حقوق بشر پاسخ داده شد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز