خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دریادار سیاری به فرمانده نیروی زمینی ارتش

asdasd
کد خبر : ۹۳۲۳۰۱

​ امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با حضور در ستاد نیروی زمینی، پیام تبریک امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش برای کسب مقام نخست این نیرو در مسابقات ورزشی آجا در سال ۹۸ را به امیر سرتیپ حیدری ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، در ادامه معرفی برترین‌های ورزش ارتش در سال ۹۸، امیر سرتیپ دوم فولادی رئیس سازمان تربیت بدنی ارتش با اهدای لوح مقام اول، مراتب تقدیر معاون هماهنگ کننده ارتش را به اطلاع امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش ابلاغ کرد.

امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار ضمن تشکر از اقدامات سازمان تربیت بدنی ارتش در خصوص برگزاری مسابقات، لیگ ها و جشنواره‌های ورزشی در سطح کل ارتش گفت: نیروی زمینی حامی توسعه ورزش قهرمانی و همگانی است .

فرمانده نیروی زمینی ارتش نقش ورزش در آمادگی یگان‌های رزمی را مهم و انکار ناپذیر دانست و تاکید کرد: نیروی زمینی ارتش از توسعه ورزش قهرمانی و پهلوانی و همچنین توجه به زیرساخت‌های ارتقای ورزش‌های کاربردی در سطح یگان‌های نزاجا در سراسر کشور حمایت خواهد کرد.

وی افزود: امروز هر کجا از مردم در مورد یک نظامی سوال شود، اولین نکته‌ای که به ذهن آن‌ها متبادر می‌شود ظاهری آراسته و اندامی متناسب است، لذا یک نظامی باید از آراستگی، آمادگی جسمانی بالا و ورزیدگی مناسبی برخوردار باشد.

در پایان این دیدار، امیر سرتیپ فولادی با اهدای لوح قهرمانی به امیر سرتیپ کیومرث حیدری، فرمانده نیروی زمینی ارتش از همکاری‌های بسیار خوب و ارزنده و همچنین حمایت‌های فرماندهان نیروی زمینی در خصوص توسعه ورزش، خصوصاً ورزش کاربردی پنجگانه نظامی تقدیر کرد.

گفتنی است، هفته گذشته مراسم معرفی برترین‌های ورزش ارتش در سال ۹۸ با حضور امیر دریادار سیاری، معاون هماهنگ کننده ارتش برگزار و از امیر دریادار محمد پورکلهر معاون نیروی انسانی ارتش در بخش ورزش همگانی، امیر سرتیپ علی جهانشاهی معاون هماهنگ کننده نزاجا در بخش مسابقات ورزشی و همچنین در بخش مدیریت‌های تربیت بدنی برتر از سرهنگ محمد خانی مدیر تربیت بدنی نزاجا، سرهنگ خلبان حیدریان مدیر تربیت بدنی نهاجا و سرهنگ صانعی مدیر تربیت بدنی نیروی پدافند هوایی آجا تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز