خبرگزاری کار ایران

اعتبارنامه تاجگردون تایید شد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۸۱۲

اعتبارنامه منتخب گچساران مورد تایید اعضای کمیسیون تحقیق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پس از برگزاری نشست امروز کمیسیون تحقیق، اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون مورد بررسی مجدد قرار گرفت.

در پایان این جلسه با رای‌ اعضای کمیسیون تحقیق اعتبارنامه منتخب گچساران مورد تایید قرار گرفت.

حجت‌الله فیروزی سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی با اشاره به جزئیات این جلسه به خبرنگار ایلنا گفت: جلسه امروز کمیسیون تحقیق ساعت ۲ بعداز ظهر با حضور اعضا تشکیل شد و در این جلسه  کمیته منتخب تحقیق که برای بررسی موارد اعتراضی انتخاب شده بودند،‌گزارش خودشان را ارائه کردند.

وی تشریح کرد: اعضای کمیته منتخب که گزارشات خود را از رده‌های مختلف نظارتی گرفته بودند.نتیجه بررسی‌های خودشان را مطرح کردند.

فیروزی تاکید کرد: کمیته منتخب تحقیق گزاراشات‌شان را به صورت بی‌طرفانه مطرح کردند تا اعضای کمیسیون تحقیق تصمیم بگیرند، یعنی اعضای کمیته نظر شخصی‌شان را بیان نکردند که در نهایت بعداز بیان نظرات اعضای کمیسیون و بیان دیدگاه‌های مختلف، به صورت مخفی رأی‌گیری شد و نهایتا اعتبارنامه آقای تاجگردون با اکثریت آرا به تصویب رسید.

وی درباره دیدار اعضای شورای نگهبان با اعضای کمیسیون تحقیق در خصوص اعتبارنامه منتخب مردم گچساران گفت: این جلسه به صورت رسمی توسط اعضای کمیسیون نبوده است، بلکه جلسه‌ای بوده است که یکی از اعضای کمیسیون در آن حضور داشته و مطالبی هم که بیان شده بین خودشان بوده است و ما اطلاعی از مفاد آن جلسه نداریم.

سخنگوی کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در بررسی اعتبارنامه مذکور نامه‌های شورای نگهبان برای ما ملاک عمل بود که گزارش آن را در جلسه مطرح کردیم که در نهایت اعضای کمیسیون با مستندات تصمیم گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: ما برای بررسی اعتبارنامه ۱۵ روز بیشتر وقت نداشتیم و امکان اینکه بخواهیم همه مدارک را به صورت ریز بررسی کنیم و راستی‌آزمایی شود، نبود و در نهایت تنها راهی که داشتیم استناد به گزاراشات رده‌های نظارتی بود که این موضوع هم کمکی بود به کمیسیون تا تصمیم‌گیری کند که در نهایت کمیسیون با توجه به ظواهر اسناد تصمیم‌گیری کرد.

فیروزی در پایان خاطرنشان کرد: اگر بنا بود بعضی از موارد مورد بررسی قرار گیرد ماه‌ها طول می‌کشید که باید اعضای کمیسیون به منطقه می‌رفتند و با افراد مصاحبه می‌کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز