خبرگزاری کار ایران

رضازاده در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد؛

تکلیف طرح الزام دولت به تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی ظرف ۴۸ ساعت آینده مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۷۸

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: طرح الزام دولت به تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی جزو بحث‌هایی بود که مطرح شده است که نهایتاً قرار شد، ظرف ۴۸ آینده نظر صریح کمیسیون امنیت ملی اعلام شود.

یعقوب رضازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی قطعنامه آژانس حکام علیه کشورمان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و قرار شد کمیسیون در روزهای آینده طی بیانیه‌ای موضع خودش را به صورت شفاف و مشخص در صحن علنی مجلس مطرح کند.

دبیر اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظر نهایی را در بیانیه‌ای علیه اقدام شورای حکام و آمریکا و اسرائیل اعلام خواهیم کرد. 

وی همچنین درباره تصویب طرح الزام دولت به تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی بیان کرد: طرح الزام دولت به تعلیق اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی جزو بحث‌هایی بود که مطرح شده که نهایتاً قرار شد ظرف ۴۸ آینده نظر صریح کمیسیون امنیت ملی اعلام شود.

رضازاده گفت: طبق تصمیم بنا شد هماهنگی تخصصی بین دولت و مجلس مخصوصا وزرای امورخارجه و  رئیس سازمان انرژی اتمی داشته و به گفتمان مشترک برسیم و یک بیانیه منسجم و هماهنگ درخصوص تعلیق پروتکل الحاقی صادر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز