خبرگزاری کار ایران

در نامه تاجگردون به اعضای کمیسیون تحقیق مطرح شد؛

خدا را شاهد و ناظر قرار دهید تا قضاوت عادلانه صورت گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۶۹

تاجگردون در نامه‌ای خطاب به اعضای کمیسیون تحقیق گفت: از زحمات اعضاء محترم کمیسیون تحقیق که همگی از دانش، تخصص، تجربه و دینداری بالا برخوردار هستند، انتظار دارم با در نظر گرفتن حق‌الناس، فارغ از نگاه سیاسی، جناحی و حتی شخصی خدا را شاهد و ناظر قرار دهند.

در نامه غلامرضا تاج گردون خطاب به اعضای کمیسیون تحقیق آمده است:

«اعضا محترم کمیسیون تحقیق مجلس شورای اسلامی

وقل رب ادخلنی مدخل صدق و اخرجنی مخرج صدق و اجعل لی من لدنک سلطانا نصیرا

و بگو پروردگارا مرا (در هر کاری) به طرز درست داخل کن و به طرز درست خارج ساز و از جانب خود برای من تسلطی یاری بخش قرار ده

با سلام و احترام

سخنم را با یاد و نام خدا آغاز کرده و یاد می‌کنم از روح بلند امام روح‌الله و جانشین برحقش حضرت آیت‌الله سید علی خامنه‌ای رهبر و مقتدای مسلمین جهان.

وظیفه خود می‌دانم در آغاز نوشتارم خود را در برابر خون شهدای عزیز ایران اسلامی قرار داده و آنگونه سوگند یاد کنم که همچون گذشته که سعی داشتم خیانت وعبوری از آرمان‌های آنان نداشته باشم در این یادداشت آنان را به شهادت گرفته و یاری کنند تا بتوانم در آینده نیز رهرو راهشان باشم.

در آغاز به کار مجلس دوره یازدهم اعتبارنامه اینجانب مورد اعتراض جمعی از همکاران عزیز قرار گرفته و شاید اینان دلسوزانه و براساس اعتقادات خود بدین عمل دست زده‌اند ولی خود به خود تبدیل شد به ادامه فرآیند تخریب اینجانب که از یکسال پیش و توسط افراد خاص شروع شده بود.

در طول یکسال گذشته کوچک‌ترین پاسخی به تخریب کنندگان نداده و سعی کردم در این خصوص موجب تخریب فضا نشوم و با سکوت در مقابل انواع تهمت‌ها و تخریب‌ها که از حدود شرعی و دینی و اخلاقی خارج شده بود فضا را بیش از این آلوده نکردم.

در دو دوره گذشته مجلس همواره تلاش کردم به فرموده رهبر معظم انقلاب تنها وامدار سوگندی باشم که در آغاز راه خوردم و امیدوارم خداوند متعال اگر خدمتی کرده باشم توشه آخرتم قرار دهد و اگر خطایی کرده باشم به دیده رحمان و رحیم خود ببخشاید.

البته نگران و شرمنده نهادهای مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران به خصوص شورای محترم نگهبان هستم که ناگزیر شدند در بیان حقیقت زندگی من، هزینه داده و از این حیث عمیقا و قلبا متاثرم و امیدوارم حقیر را ببخشایند و اینگونه اعلام کنم، نتیجه هرچه باشد باز هم اینجانب سرباز بی‌ادعای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و رهبری معظم هستم.

به عنوان فرزند خانه ملت در خصوص مبارزه با فساد و بی‌عدالتی و توجه به محرومین همیشه صدایم رساتر از همه بود و اکنون حسرت آن را می‌خورم که چرا برخلاف آنچه که بوده‌ام به دلیل نوع طرح اعتراض به اعتبارنامه‌ام که ریشه در عداوت محلی و قومی همراه با چاشنی تیغ خوردگان رفتارم در مجلس که به واسطه مبارزه با رفتار غیرقانونی‌شان آسیب دیده‌اند باید پاسخگوی مطالبی باشم که در طول سی سال خدمتم در مدارج مختلف از آنان دوری گزیدم.

ضمن تشکر از زحمات اعضاء محترم کمیسیون تحقیق که همگی از دانش، تخصص، تجربه و دینداری بالا برخوردار هستند، انتظار دارم با در نظر گرفتن حق‌الناس، فارغ از نگاه سیاسی، جناحی و حتی شخصی خدا را شاهد و ناظر قرار داده و در مورد اینجانب که اکنون نماینده مردمی مستضعف و عزیز می‌باشم قضاوت عادلانه کرده و با قبول مسئولیت در روز قیامت شهادت شرعی دهند.

اینجانب خود را متعهد می‌دانم با توکل به خداوند متعال و توجه به آنچه که سرنوشت خود است صادقانه پاسخگو باشم و خود را اکنون در برابر حضرت حق برای آزمایشی دیگر آماده می‌کنم.

امیدوارم مجموعه مستندات پیوست مورد توجه قرار گیرد.

غلامرضا تاج گردون

منتخب مردم شریف شهرستان‌های گچساران و باشت»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز