خبرگزاری کار ایران

کوهساری در تذکر شفاهی:

بانک‌ها بدون توجه به حرف رئیس‌جمهور و وزیر اقتصاد، مردم را اذیت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۱۵

نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه وزیر نیرو به مسئله قطعی برق در استان گلستان شد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی کوهساری در نشست علنی امروز (سه شنبه ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی نسبت به تامین و تخصیص وجه لازم برای تامین کلزا و گندم به دولت تذکر داد و گفت: ضعف ولتاژ برق و قطعی آن در شهرستان رامیان و استان گلستان نیز مردم را دچار مشکل کرده که ضرورت دارد وزیر نیرو به این مهم توجه کند.

نماینده آزادشهر و رامیان در مجلس ادامه داد: بانک‌ها قوانین مربوط به خود را دارند و نه به حرف رئیس‌جمهور و نه به حرف وزیر اقتصاد توجهی ندارند، در عین حال مردم را اذیت می‌کنند. کمیسیون اقتصادی مجلس این موضوع را باید در اولویت خود قرار دهد.

وی با انتقاد از عدم سرمایه‌گذاری دستگاه‌های دولتی و نیمه دولتی در استان گلستان خواستار ارائه گزارشی از جانب معاونت سرمایه گذاری وزارت امور اقتصادی و دارایی به نمایندگان استان گلستان جهت اطلاع آنها از میزان سرمایه گذاری دستگاه ها در این استان شد.

کوهساری، تصویب لایحه تبدیل بخش اینچه برون به منطقه آزاد را موجب شکوفایی و حل مشکلات استان دانست و خواستار تایید آن در شورای نگهبان شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز