خبرگزاری کار ایران

موسوی لارگانی خطاب به قالیباف:

به رئیس‌جمهور متذکر شوید که درباره افزایش قیمت ارز اقدام عملی انجام دهد

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۷۱۲

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رئیس جمهور باید در خصوص شرایط ارز و طلا و افزایش بی رویه قیمت ها به مجلس پاسخگو باشد.

به گزارش ایلنا، سید ناصر موسوی لارگانی در نشست علنی امروز (سه شنبه، ۳ تیرماه) مجلس شورای اسلامی، طی تذکری ناظر بر آئین نامه داخلی، گفت: مجلس در هفته‌های گذشته جلسات مهمی در حوزه‌های مختلف و با حضور وزرای دولت داشت اما در فضای مجازی برخی اظهارات در مورد بی‌توجهی مجلس به قیمت ارز مطرح شد که این موضوع پایه و اساسی ندارد چرا که مسئولان دولتی من جمله رئیس کل بانک مرکزی که همین امروز نیز در مجلس حاضر می‌شود در روزهای اخیر به این منظور دعوت شدند.

وی افزود: لازم است رئیس‌مجلس ضمن دفاع از حیثیت مجلس به رئیس‌جمهور متذکر شود که در خصوص افزایش قیمت ارز اقدام عملی انجام داده و گزارشاتی را به مجلس ارائه کند چرا که شرایط موجود و افزایش هر روزه نشان می دهد این اتفاق مقطعی نیست و این گرانی ها موجب تورم و افزایش قیمت کالا و فشار روی اقشار مختلف جامعه شده است.

نماینده فلاورجان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: متاسفانه رئیس جمهور این روزها در این زمینه سکوت کرده و انتظار می‌رود هر چه سریع‌تر این سکوت شکسته شود و ایشان فعالانه وارد عمل شوند و از رئیس مجلس نیز می خواهیم این موضوع را پیگیری کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز