خبرگزاری کار ایران

مطهری در صحن مجلس:

وزیر کشور باید در دادگاه محاکمه شود/ رئیس‌جمهور فقط خاطره تعریف می‌کند!

asdasd
کد خبر : ۹۳۰۴۵۸

نماینده مردم گرمسار با انتقاد از تدبیر دولت در ماجرای گرانی بنزین تاکید کرد: آقای وزیر کشور باید در دادگاه محاکمه شود مگر ما شوخی داریم؟ آقای وزیر آمار کشته‌ها و خسارت اقتصادی زیاد است. چرا کسی به وزیر کشور نمی‌گوید جواب دهد!

به گزارش خبرنگار ایلنا، اردشیر مطهری پس از ارائه گزارش وزیر کشور در خصوص وضعیت امنیتی کشور گفت: بین روش‌های کلاسیک برای امنیت کشور در تئوری‌ها و کف خیابان تفاوت وجود دارد، در جریان گرانی بنزین تدبیری در اجرا در کف خیابان در رفتار با مردم صورت نگرفت و صف معترضان و مردم با تماشاچیان تمیز داده نشد.

نماینده مردم گرمسار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: بنزین باید گران می‌شد و در این شکی نیست اما آقای رئیس‌جمهور می‌گوید من در ساری بودم و خودم هم بعداً فهمیدم؛ شخص آقای رئیس‌جمهور خاطره تعریف می‌کند! ایشان باید بداند برای این تصمیم، مردمی کشته شدند که تبعات منفی برای کشور و مردم داشت.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور در ارومیه گفت که من صبح متوجه شدم؛ چرا خاطره تعریف می‌کنند؟ ایشان رئیس‌جمهور هستند. آقای وزیر کشور شما مسئول امنیت، معیشت، زندگی و سرنوشت مردم هستید اما در قضیه بنزین تدبیری صورت نگرفت.

نماینده مردم گرمسار گفت: این همه خسارت جانی و مالی به مردم زده شد، چه کسی باید جواب بدهد؟ یک نفر از این مسئولان را پای دادگاه ببریم و سوال کنیم که نقش ما در قضیه چه بوده است. 

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور گفت کسی به من نگفت بنزین گران شده است، اینکه تدبیر نیست شما وزیر کشور هستید و اتفاقاتی که افتاد و آتش‌سوزی و خساراتی که صورت گرفت، محصول بی‌تدبیری شماست. 

مطهری ادامه داد: آقای وزیر کشور باید در دادگاه محاکمه شود مگر ما شوخی داریم؟ آقای وزیر آمار کشته‌ها و خسارت اقتصادی زیاد است. چرا کسی به وزیر کشور نمی‌گوید جواب دهد!

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز