خبرگزاری کار ایران

ورود قوه قضاییه به موضوع بازگشایی کارخانه مخابرات از راه دور شیراز و تعیین تکلیف مطالبات کارگران

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۸۸۳

جلسه‌ای سه ساعته در مورد کارخانه مخابرات از راه دور شیراز (iti) در اجرای دستور ریاست قوه قضاییه با حضور رییس کل دادگستری، دادستان مرکز استان و استاندار فارس برگزار شد.

به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام والمسلمین رییسی در پایان سفر به شیراز که ۲۲ خرداد ماه برگزار شد، با تعدادی از فعالان اقتصادی استان فارس دیدارکرد.

در این دیدار، رییس قوه قضاییه در مورد فردی که به دلیل بدهی، کارخانه‌اش تعطیل شده بود و مطالباتی به کارگران و هیات حمایت داشت و حمایت قضایی جهت تسویه فوری مطالبات و همچنین راه اندازی مجدد کارخانه را می‌خواست گفت که دادستان مرکز استان و سازمان بازرسی ظرف چند روز موضوع را دنبال کنند تا کارخانه راه بیفتد.

رییس قوه قضاییه خطاب به استاندار گفت: رییس کل دادگستری و دادستان مرکز استان فارس پیگیری‌های لازم را انجام می دهند و حداکثر ظرف یک زمان یک ماهه شما نیز موضوع را پیگیری کنید تا این کارخانه روی خط تولید بیفتد و رونق بگیرد.

با توجه به راهکار دیده شده در جلسه، مسئولین استانی حاضر در نشست به اتفاق قول حل مشکل یکماهه این کارخانه را دادند.

در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای سه ساعته در مورد کارخانه مخابرات از راه دور شیراز (iti) در اجرای دستور ریاست قوه قضاییه برگزار شد.

این جلسه با حضور رییس کل دادگستری استان فارس، دادستان مرکز استان، استاندار، رییس هیات حمایت از صنایع کشور، دبیر کارگروه رفع موانع تولید کشور و سهامدار عمده کارخانه و جمعی از مدیران اجرایی این استان برگزار شد.

قاضی آسیابی دادستان عمومی و مرکز استان فارس با اشاره به این موضوع اظهار کرد: پس از تبادل نظر اعضای جلسه، تدابیر لازم جهت تعیین تکلیف مطالبات کارگران و بازگشایی کارخانه اتخاذ شد و مقرر شد ظرف چند روز آینده مصوبات جلسه اجرایی و ظرف مهلت تعیین شده از ناحیه ریاست قوه قضاییه کارخانه بازگشایی شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز