خبرگزاری کار ایران

رئیس مجلس ملی سنگال خطاب به قالیباف:

امیدوارم همکاری‌های پارلمانی در مسیر تداوم روابط تاریخی و وحدت طرفین تقویت شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۶۵۲

رئیس مجلس ملی سنگال با صدور پیام تبریک خطاب به قالیباف، نسبت به تقویت و توسعه روابط پارلمانی با مجلس شورای اسلامی ایران اعلام آمادگی کرد.

به گزارش ایلنا، مصطفی نیاس در پیام تبریک، خطاب به قالیباف تاکید کرد: امیدوارم در دوره ریاست مدبرانه جنابعالی دو نهاد پارلمانی در مسیر تداوم و تقویت روابط تاریخی و برادرانه فیمابین که موجبات وحدت طرفین را فراهم آورده گام بردارند.

متن کامل پیام رییس مجلس ملی سنگال به شرح زیر است:

عالیجناب آقای محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران انتخاب درخشان جنابعالی به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی، مایه خرسندی است که از جانب خودم و نیز مجلس ملی سنگال تبریکات گرم و صمیمانه خویش را به جنابعالی تقدیم نمایم.

امیدوارم در دوره ریاست مدبرانه جنابعالی دو نهاد پارلمانی در مسیر تداوم و تقویت روابط تاریخی و برادرانه فیمابین که خوشبختانه موجبات وحدت طرفین را فراهم آورده گام بردارند. فرصت را غنیمت شمرده و آمادگی خویش را برای تحقق این مهم اعلام می کنم.

انشاالله خداوند متعال جنابعالی را در ایفای مسئولیت های عالیه و درخشان یاری رساند.

آقای رئیس خواهشمند است احترامات فائقه اینجانب را پذیرا باشید.

مصطفی نیاس رئیس مجلس ملی سنگال

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز