خبرگزاری کار ایران

قالیباف در صحن مجلس:

سیاستگذاری در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات از مسائل مهم کشور است

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۴۵۶

رئیس مجلس گفت: سیاستگذاری در موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات از مسائل مهم کشور است، حتی در موضوع جنگ اقتصادی، مبانی زیرساخت‌ها و مبانی خدمات عمومی با عرصه‌های دانش‌بنیان است.

به گزارش ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (یکشنبه اول تیر) مجلس شورای اسلامی در ادامه پاسخ وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: بحث مجلس درباره زیرساخت، محتوا و خدمات است که مجلس به طور جدی آن را دنبال می‌کند. شورای عالی فضای مجازی وظایف همه دستگاه‌ها را در زمینه فضای مجازی به روشنی مشخص کرده و فکر می‌کنم هیچ ابهامی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در شبکه ملی وقتی که سیاستگذاری و مدیریت وجود ندارد، مشکلات به وجود می‌آید و سیاست‌ها آنطور که در بخش‌های دیگر مانند صنعت خودرو یا عرصه کشاورزی شاهد هستید، پیاده نمی‌شود. سیاست‌گذاری در موضوع ارتباطات و فناوری اطلاعات از مسائل مهم کشور است. حتی در موضوع جنگ اقتصادی، مبانی زیرساخت‌ها و مبانی خدمات عمومی با عرصه‌های دانش‌بنیان است.

وی ادامه داد: این موضوع بحث مهمی است، اجازه بدهید این بحث به این چند دقیقه خلاصه نشود. ان شاالله در کمیسیون‌ها مطرح می‌شود. امروز موضوع کمیسیون‌ها قطعی و کار شروع می‌شود و یکی از فرصت‌های مهم و اساسی ما تحول در بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

قالیباف بیان کرد: ما در مجلس یازدهم دو اولویت داریم، اولویت اقتصاد و فرهنگ؛ از قضا وزارت ارتباطات پیشران حرکت این دو اولویت مجلس یازدهم است. ان شاالله این بحث در اولویت ماست. در خدمت مجموعه وزارتخانه و وزیر ارتباطات هستیم و در جلسات بعدی به طور روشن بر اساس سیاست‌های شورای فضای مجازی که مصوب و ابلاغ شده است، پیش می‌رویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز