خبرگزاری کار ایران

نماینده تبریز:

کشاورزان هیچ پشتوانه و پناهی غیر از دولت ندارند

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۳۸۷

نماینده تبریز گفت: حمایت اصلی از کشاورزان و تولیدکنندگان این عرصه برعهده دولت است؛ چراکه آنها هیچ پشتوانه و پناهی غیر از دولت ندارند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش از سوی وزیر جهاد کشاورزی گفت: افزایش میزان خرید تضمینی گندم، اقدام مثبتی است و جای تشکر دارد اما لازم است که این کار با برنامه‌ریزی دقیق صورت گیرد تا واسطه‌هایی که در این میان نقش دارند، حذف شوند.

نماینده تبریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حمایت اصلی از کشاورزان و تولیدکنندگان این عرصه برعهده دولت است؛ چراکه آنها هیچ پشتوانه و پناهی غیر از دولت ندارند.

وی با بیان اینکه افزایش قیمت‌ها در همه نهاده‌های کشاورزی امروز مشاهده می‌شود، گفت: انجام کشاورزی با این شرایط سودی برای کشاورزان ندارد. فشار این افزایش قیمت‌ها روی مردم و سودشان در جیب دلالان است.

نماینده تبریز ادامه داد: افزایش قیمت نهاده‌های دامی، هزینه‌های دامپروری و مرغداری بسیاری از فعالان این عرصه را به مرز ورشکستگی کشانده است و ما باید فکری برای مشکلات آنان داشته باشیم.

میرتاج‌الدینی گفت: باید قانون تعاونی به نحوی اجرا شود که استان‌ها، تعاونی‌های زیادی را در خودشان فعال کنند؛ چراکه امروز با فقدان تعاونی‌های فعال روستایی، حق آنان ضایع می‌شود. ما باید قانون را در این میان تسریع و مرتفع کنیم تا تعاونی‌ها صورت گیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز