خبرگزاری کار ایران

مصری در صحن علنی مجلس:

سلاطین گوشت یک شبه میلیاردر شدند/ ۸۰ هزار تن برنج وارداتی آنقدر در انبار ماند که فاسد شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۳۱۵

نماینده مردم کرمانشاه گفت: فردای همان روز فروش گوشت که طبق ارز نیمایی صورت گرفت، سلاطین گوشت که گوشت را با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کرده بودند با ارز نیمایی فروختند و یک شبه صدها میلیارد تومان به جیب زدند و وزارت جهاد فقط تماشا کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عبدالرضا مصری در نشست علنی امروز (یکشنبه، اول تیرماه) مجلس شورای اسلامی پس از ارائه گزارش وضعیت کشاورزی از سوی وزیر جهاد کشاورزی گفت: قانون‌های نظارتی که از سوی این وزارتخانه برای کشاورزان تصویب شده، باعث اجحاف در حق مردم می‌شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ممنوعیت صادرات دام از سوی وزیر جهاد عنوان کرد: با این حال معاون وزیر دستورهای دیگری صادر می‌کند و علیرغم اینکه دامداران حق صادرات ندارند، با مجوزهای شخصی اقدام به صادرات دام از سوی برخی دامداران با رانت کردند که چک‌های صادره در این باره موجود است و معاونت وزارت جهاد دست‌اندرکار صدور مجوزهای غیرقانونی بوده است.

وی ادامه داد:  فردای همان روز که فروش گوشت طبق  ارز نیمایی صورت گرفت سلاطین گوشت که گوشت را با ارز ۴۲۰۰ تومانی وارد کرده بودند با ارز نیمایی فروختند و یک شبه صدها میلیارد تومان به جیب زدند و وزارت جهاد فقط تماشا کرد.

مصری با بیان اینکه ۸۰ هزار تن برنج وارداتی آنقدر در انبار ماند که فاسد شد، عنوان کرد: وزارت جهاد حتی گواهی استفاده از این محصولات برای دام را نداد و هیچ‌کس در این زمینه پاسخگو نبود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: عدم پرداخت به موقع مطالبات کشاورزان باعث شد کشاورزانی  که وام گرفته بودند، با مشکل مواجه شده و مجبور شوند ۲۴ درصد سود و جریمه در خصوص وام خود بپردازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز