خبرگزاری کار ایران

در دیدار رؤسای کمیته امداد و سازمان زندان‌ها مطرح شد؛

حمایت از خانواده زندانیان شتاب می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۹۰۰۰

رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، در این دیدار صمیمی، سید مرتضی بختیاری، رئیس کمیته امداد حضرت امام خمینی ( ره ) با حاج محمدی رئیس سازمان زندان ها واقدامات تامینی وتربیتی کشور در خصوص زمینه های همکاری و همچنین راهکارهای گسترش حمایت از خانواده زندانیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در این دیدار که در ستاد سازمان زندان ها واقدامات تامینی وتربیتی صورت گرفت حاج محمدی با تاکید بر ضرورت استفاده از تجربیات ارزشمند مدیران با سابقه و ارزشی کشور برای پیشبرد اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و سیاست های قوه قضائیه گفت: نظام زندانبانی کشور مبتنی بر ارزش های انسانی و اسلامی است که شهید بزرگوار سید اسدالله لاجوردی آن را پایه گذاری کرد و مدیران ارزشمندی همانند جنابعالی آن را تداوم و تثبیت نموده اید.

عضو شورای عالی قضایی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن تاکید بر ضرورت افزایش همکاری های فی مابین گفت : بدون تردید حمایت از خانواده زندانیان موجب کاهش آسیب های اجتماعی می شود .

رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی کشور ، حرکت جهادی را یک اصل بنیادین و نیاز فعلی کشور دانست و تاکید کرد : تلاش می کنیم تا دردوره جدید خدمت ، حل مشکلات زندانیان و خانواده های آنان با شتاب بیشتری پیگیری شود.

سید مرتضی بختیاری نیز ضمن تبریک انتخاب وی به عنوان رئیس سازمان زندان ها و اقدامات تامینی وتربیتی کشور ابراز امیدواری کرد با گسترش همکاری های مشترک ، مشکلات معیشتی زندانیان نیازمند و خانواده های آنان کاهش یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز