خبرگزاری کار ایران

در پیام تبریک خطاب به قالیباف مطرح شد؛

تاکید بر توسعه روابط پارلمانی و تقویت همکاری‌های دوجانبه ایران و بوسنی و هرزگوین

asdasd
کد خبر : ۹۲۷۹۳۳

رییس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین با تبریک انتخاب محمد باقر قالیباف به ریاست مجلس، از استمرار و بهبود همکاری‌های پارلمانی دو کشور در تمام حوزه‌های دارای منافع مشترک استقبال کرد.

به گزارش ایلنا، دراگان چوویچ با صدور پیام تبریک خطاب به قالیباف، از وی برای سفر به بوسنی و هرزگوین به منظور تقویت و توسعه روابط دوجانبه و باز شدن مسیرهای جدید همکاری های پارلمانی دعوت کرد.

متن کامل پیام رییس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین به شرح زیر است:

«جناب آقای محمدباقر قالیباف
رییس مجلس شورای اسلامی
جمهوری اسلامی ایران
عالیجناب

مفتخرم از جانب خویش و به نمایندگی از مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین، مراتب تبریکات صمیمانه خود را به مناسبت انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی تقدیم نمایم.

با اغتنام فرصت، عزم راسخ خود را برای استمرار و بهبود هرچه بیشتر همکاری‌های پارلمانی میان دو کشور در تمام حوزه‌های دارای منافع مشترک ابراز می‌نمایم.

جناب آقای رییس، در راستای منافع مشترک و به منظور تقویت و توسعه بیشتر روابط دوجانبه و گشودن مسیرهای جدید همکاری های پارلمانی، مایلم از جنابعالی برای سفر به بوسنی و هرزگوین دعوت به عمل آورم.

معتقدم دیدارهای متقابل در بالاترین سطوح مهر تاییدی بر دوستی میان مجالس و مردم دو کشور خواهد بود.

ضمن تقدیم تبریکات صمیمانه و آرزوی موفقیت برای جنابعالی، مایلم مراتب صمیمانه قدردانی خود را ابراز نمایم.

دراگان چوویچ
رییس مجلس اقوام بوسنی و هرزگوین»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز