خبرگزاری کار ایران

نوری در صحن مجلس:

آموزش و پرورش نباید خیلی به سمت خصوصی‌سازی حرکت کند

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۷۵۲

یک نماینده مجلس گفت: انتظار داریم وزارت آموزش و پروش در زمینه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت پاداش، تبدیل وضعیت معلمان حق‌التدریس و آموزش‌های ضمن خدمت توجه جدی داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، غلامرضا نوری در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی، گفت: از وزیر آموزش و پرورش در خصوص راه اندازی شبکه تلویزیونی شاد برای آموزش غیرحضوری تشکر می‌کنم امیدواریم این اقدام با پوشش کامل مناطق روستایی و توسعه آموزش غیر حضوری و اینترنتی ادامه داشته باشد.

نماینده مردم بستان آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه همچنین باید از وزیر آموزش و پرورش در خصوص رتبه‌بندی معلمان که شروع خوبی داشته اما کماکان ایراداتی دارد، تشکر کرد، تصریح کرد: آموزش و پرورش نباید خیلی به سمت خصوصی‌سازی حرکت کند، فرزندان ملت امانت هستند.

وی ادامه داد: انتظار داریم در زمینه همسان‌سازی حقوق بازنشستگان، پرداخت پاداش، تبدیل وضعیت معلمان حق‌التدریس و آموزش‌های ضمن خدمت توجه جدی صورت بگیرد.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه در زمینه آموزش سه مولفه نیروی انسانی، توجه به فضاهای آموزشی و تجهیزات اهمیت بسیار زیادی دارد اما در هر سه مورد شاهد کمبود هستیم، عنوان کرد: در مناطق محروم با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم، باید برای این مناطق در دانشگاه فرهنگیان سهمیه اختصاصی مدنظر قرار بگیرند تا ماندگاری نیروهای بومی بیشتر شود.

نوری در پایان خاطرنشان کرد: در مناطق محروم و روستاها توجه به فضای آموزشی بسیار کم است و در بسیاری از روستاها امکانات کمک آموزشی به روز وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز