خبرگزاری کار ایران

وساطت چند نماینده برای خروج حاجی‌میرزایی از حلقه نمایندگان منتقد

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۶۸

در جریان جلسه امروز مجلس شورای اسلامی زمانی که وزیر آموزش و پرورش قصد خارج شدن از صحن را داشت، نمایندگانی که از وی انتقاد می‌کردند، مانع از خارج شدن او از صحن شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی هنگامی که وزیر آموزش و پرورش در حال ارائه گزارش از عملکردش بود و زمانی که بیان کرد؛ کمتر از یک سال پیش در همین صحن مجلس که می‌خواستم رأی اعتماد بگیرم گفتم «آدم سیاسی نیستم و انتصابات سیاسی هم ندارم»، نمایندگان مجلس شروع به گفتن دو- دو کردند و اجازه نمی‌دادند سخنان وزیر به پایان برسد.

پس از آنکه صحبت‌های حاجی‌میرزایی به اتمام رسید و از جایگاه سخنرانی پایین آمد، نمایندگانی که مقابل جایگاه جمع شده بودند شروع به حرف زدن با وزیر کردند و انتقادات خود را به او می‌گفتند و برای مدتی جلوی جایگاه هیات رئیسه شلوغ شد.

زمانی که حاجی‌میرزایی قصد خارج شدن از صحن را داشت، نمایندگانی که از وی انتقاد می‌کردند، مانع از خارج شدن او از صحن شدند به طوری که وزیر آموزش و پرورش به مدت چندین دقیقه نتوانست از میان حلقه‌ای از نمایندگان عبور کند. در انتها با وساطت برخی از نماینده‌های دیگر، وزیر آموزش و پرورش از صحن خارج شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز