خبرگزاری کار ایران

میرتاج‌الدینی در صحن مجلس:

وضعیت استخدامی معلمان حق‌التدریسی تا مهرماه تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۶۴۳

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی از وزیر آموزش و پروش خواست وضعیت استخدامی معلمان حق التدریسی تا مهرماه تعیین تکلیف شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید محمدرضا میرتاج‌الدینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر و قدردانی از وزیر آموزش و پرورش برای اقدامات موثر آن وزارتخانه در دوران کرونا و راه اندازی  شبکه تلویزیونی، شبکه های مجازی و اپلیکیشن شاد و جلوگیری از توقف فرآیند آموزشی گفت: تعیین تکلیف و استخدام معلمان حق التدریسی براساس قانون سال ۹۷ باید هر چه سریعتر صورت بگیرد.

نماینده مردم تبریز ادامه داد: انجام دوره های آموزشی معلمان حق التدریسی در تابستان امسال و سپس تعیین تکلیف آنها در مهرماه موجب می شود، قانون مذکور اجرایی شود، در غیر این صورت اجرای آن به سال آینده موکول شده و ما از وظیفه سوال از وزیر استفاده خواهیم کرد، بنابراین درخواست داریم این قانون در سال جاری انجام شود.

وی با اشاره به وضعیت معلمان مدارس غیرانتفاعی در دوران کرونا افزود: حدود ۲۰۰ هزار معلم در مدارس غیرانتفاعی در دوران کرونا آسیب دیدند، از این رو از وزارت آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی این حوزه درخواست می کنم به وضعیت آنها رسیدگی کند. برخی اراده ها برای تضعیف دانشگاه ها عمل می کند، با توجه به اینکه سیاست آموزش و پرورش تقویت دانشگاه فرهنگیان بود، از شما می خواهیم هر چه سریعتر وعده خود را عملیاتی کنید.

میرتاج الدینی ادامه داد: مشکلات معلمان حق التدریسی و نهضتی باید هر چه سریعتر برطرف شود، از طرفی ورود به آموزش و پرورش باید صرفاً دانشگاه باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز