خبرگزاری کار ایران

حسینی کیا در صحن مجلس:

عدم تولید محتوای مناسب در فضای مجازی بیانگر جاماندگی وزارت فرهنگ در ساماندهی این فضا است

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۵۰۷

یک نماینده مجلس تاکید کرد: عدم تولید محتوای مناسب در فضای مجازی بیانگر جاماندگی وزارت فرهنگ در ساماندهی این فضاست.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید جواد حسینی کیا در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد دو رسالت مهم دارد که سیاست‌های این وزارتخانه در این دو عرصه به بازنگری نیاز دارد.

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در حال حاضر به اخلاق‌مداری در جامعه توجه چندانی نمی‌شود، افزود: عدم نظارت کافی بر تولید هنر و سینما، یکی از نقص‌های وزارت فرهنگ است، در حال حاضر نه تنها اخلاق‌مداری در فیلم‌های تولیدی رعایت نمی‌شود، بلکه با مهر تایید این وزارتخانه، فیلم‌هایی اجازه انتشار می‌یابند که کیفیت مناسبی ندارند.

وی ادامه داد: برنامه وزارت فرهنگ در عرصه کتابخوانی مشخص نیست، عدم تولید محتوای مناسب در فضای مجازی بیانگر جاماندگی وزارت فرهنگ در ساماندهی این فضاست که بهبود این وضعیت به کار ویژه نیازمند است. پیگیری برنامه‌های قرآنی به توجه بیشتری نیاز دارند، تکمیل پروژه‌های نیمه کاره حوزه فرهنگ به توجه بیشتری نیاز دارد.

حسینی کیا خواستار توجه ویژه به وضعیت کتابداران شد و تاکید کرد: در صورت همت وزارت فرهنگ و تلاش وزیر، حوزه فرهنگ می‌تواند به جایگاه واقعی خود دست یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز