خبرگزاری کار ایران

میرمحمدی در صحن مجلس:

فضای فرهنگ لجام گسیخته شده است/ کرامت خانواده‌ها و جوانان حفظ نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۴۹۱

نماینده مردم تفت در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در حال حاضر فضای فرهنگ لجام گسیخته شده است که باید فکری اساسی برای آن شود، چرا که کرامت خانواده‌ها و جوانان حفظ نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سید جلیل میرمحمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۵ خرداد) مجلس شورای اسلامی با اشاره به گزارش وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: عدم حمایت جدی از نهادهای مردمی فعال در حوزه قرآنی یکی از غفلت‌های وزارت فرهنگ است که باید با برنامه‌ریزی مدون از این ظرفیت مناسب استفاده کرد.

نماینده مردم تفت با بیان اینکه نهادهای مردمی فعال در حوزه قرآنی با مشکلات اعتباری روبرو هستند که باید رفع این مشکل در دستور کار وزارت فرهنگ قرار گیرد، افزود: عدم هماهنگی نهادهای متولی فرهنگ موجب شده که بخش فرهنگ خروجی مناسبی نداشته باشد، این در حالی است که با برنامه‌ریزی مناسب می‌توان بخشی از مشکلات موجود را برطرف کرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر فضای فرهنگ لجام گسیخته شده است که باید فکری اساسی برای آن شود، چرا که کرامت خانواده‌ها و جوانان حفظ نمی‌شود. سرانه کتابخوانی در کشور مساعد نیست، به کتابداران باید با نگاه ویژه‌ای توجه شود تا این افراد بتوانند با انگیزه بیشتر به فعالیت خود ادامه دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز