خبرگزاری کار ایران

مدیر بحران وزارت دفاع مطرح کرد؛

حمایت دولت، گامی مهم در جهت احیای مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی

asdasd
کد خبر : ۹۲۶۲۵۴

مدیر بحران وزارت دفاع با بیان اینکه بخش عظیمی از مناطق مورد آتش سوزی طی روزها و هفته های اخیر با اعزام بالگرد به این مناطق اطفاء شدند افزود: مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق در وزارت دفاع همچون گذشته و با تمام توان آماده خدمت رسانی است.

به گزارش ایلنا، جواد مصطفایی مدیر بحران وزارت دفاع در خصوص اختصاص ۵۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه برای اجرای  مأموریت های اطفای حریق هوایی در کشور توسط ناوگان بالگردی کشوری، لشکری و بخش خصوصی اظهار داشت: این توجه و حمایت دولت گام مهمی در جهت احیای مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق هوایی  محسوب می شود.

مصطفایی با بیان اینکه وزارت دفاع از طریق مرکز کنترل و پشتیبانی  اطفای حریق هوایی نقش هماهنگی و پشتیبانی از  یگان های بالگردی کشوری، لشکری و خصوصی را به عهده دارد افزود: از سال گذشته با مساعدت وزیر دفاع بخش اعظمی از تجهیزات ارتباطی، بسکت های ( سبد) ویژه حمل آب و امکانات مورد نیاز جهت انجام عملیات اطفای حریق به نحو مطلوب تأمین شد و اکنون نیز به محض وصول اعتبار و تخصیص آن از سوی سازمان برنامه و بودجه خدمات یگان های بالگردی تقویت خواهد شد.

وی با بیان اینکه بخش عظیمی از مناطق مورد آتش سوزی طی روزها و هفته های اخیر با اعزام بالگرد به این مناطق اطفاء شدند افزود: مرکز کنترل و پشتیبانی اطفای حریق در وزارت دفاع همچون گذشته و با تمام توان آماده خدمت رسانی است و با توجه به اقلیم و شرایط آب و هوایی کشور، هماهنگی لازم با سازمان های متولی عرصه منابع طبیعی کشور به عمل آمده است تا بهره وری و استفاده بهینه از تجهیزات موجود و بالگردهای ویژه اطفای حریق بعمل آید.

وی خاطرنشان ساخت:  ضرورت دارد مردم عزیز کشورمان و سایر دستگاه های اجرایی به موضوع پیشگیری حریق و جلوگیری از آتش سوزی در عرصه منابع طبیعی به نکات و هشدارهای متخصصین و مسئولین محترم سازمان محیط زیست و سازمان جنگل ها توجه ویژه نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز