خبرگزاری کار ایران

موسوی در گفت‌وگو با ایلنا:

تبادل زندانی بین ایران‌ و آمریکا در غالب کمک‌های بشردوستانه است/ کرونا، روی دیگر زندگی واقعی در اروپا و آمریکا را نشان داد/ برای معیشت و اشتغال برنامه داریم

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۶۷۲

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا در غالب کمک‌های بشر دوستانه است و نه فتح بابی برای مذاکره.

سید کاظم موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا و این‌که گفته می‌شود این کار فتح بابی برای مذاکره است، گفت: تبادل زندانی‌ها چه آنهایی که در ایران محبوس هستند و چه آنهایی که در آمریکا در حبس قرار دارند، یک مکانیسم دارد که وزارت اطلاعات و قوه قضاییه آن را تعیین می‌کنند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم تاکید کرد: این کار بشردوستانه در بین مردم دنیا مرسوم است اما در پاسخ به این نگرانی که آیا این کار فتح بابی برای روابط آمریکا می‌شود باید گفت که خیر، اینگونه نیست.

وی خاطرنشان کرد: با آمریکا نشستن و مذاکره کردن هیچ فایده‌ای ندارد، در قضیه برجام همه دنیا دیدند چه اتفاقی افتاد.

موسوی تاکید کرد: نظرات مقام معظم رهبری در این مسائل و سیاست خارجی برای ما فصل‌الخطاب است.

وی درباره این‌که شیطنت‌هایی در منطقه از سوی برخی از کشورها صورت می‌گیرد تا رابطه ایران با همسایه‌هایش را بر هم بزنند و اینکه در این شرایط دستگاه دیپلماسی ما چگونه باید رفتار کند، گفت: آمریکا و اروپا در همه جا تور راه انداخته‌اند، اما آنها اشتباه می‌کنند و خودشان هم تقریباً به این نتیجه رسیدند، چون اگر این‌ها خیلی قدرتمند هستند به مردم خودشان برسند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس یازدهم تاکید کرد: در بحث اخیر بیماری کرونا دست‌شان برای مردم باز شد این‌ها یک دارو را برای این ویروس کرونا نتوانستند، پیدا کنند در صورتیکه بسیار در این موضوع ادعا داشتند.

وی یادآور شد: قبل از بیماری کرونا جوان‌های ما طوری به اروپا آمریکا نگاه می‌کردند که انگار آنجا زندگی جور دیگری است، امروز مشاهده می‌کنیم که کسانی که آنجا هستند، به کشور باز می‌گردند و جوانان ما روی دیگر زندگی در این کشورها را دیده‌اند.

موسوی تاکید کرد: ما با آمریکا کنار نمی‌آییم؛ چرا که این کشور دشمن اصلی و سرسخت ماست

وی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده برای ۱۲۵ کشتی و نفتکش ایرانی گفت: تحریم برای یکی دوسال اخیر نیست ما چهل سال است که در تحریم هستیم.

وی گفت: امروز که مخترعان ایرانی از شرایط تحریم استفاده و تهدیدها را تبدیل به فرصت کردند، مشاهده می‌کنید انصافاً در فناوری و تکنولوژی ما در بین ۷ الی ۸ کشور برتر دنیا هستیم.

نماینده مردم اردبیل گفت: مجلس در ماه‌های اول این دوره برنامه‌های خوبی برای معیشت و اشتغال دارد که آن‌ها را اجرایی خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز