خبرگزاری کار ایران

فضلی در مراسم فرمانده دانشگاه امام حسین(ع):

تکلیف ما تربیت پاسداری آماده شهادت در راه خدا است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۲۲

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه آنچه که مورد انتظار نایب امام زمان(عج) است پاسدار تراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: تکلیف ما آماده کردن پاسداری است که برای جهاد در راه خدا مشق شهادت کند.

به گزارش ایلنا، سردار سرتیپ علی فضلی جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در آیین تودیع و معارفه فرمانده دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع)، اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق یار شد در قطعه‌ای از بهشت پاسداران یعنی دانشگاه امام حسین(ع) که همه ساله شاهد حضور و خیرات نائب امام زمان(عج) است حضور داشتم. امروز از بیانات یار صادق امامین انقلاب اسلامی سرلشکر سلامی عزیز درباره خودم شرمنده شدم و من لایق تعابیر و تعاریف ایشان نبودم.

وی با بیان اینکه در حوزه کارهای زیربنایی نیاز به تقویت بنیه تربیتی، علمی و آموزشی و پژوهشی داریم، عنوان کرد: قریب به ۲۰۰۰ درس در دانشگاه وجود دارد که با تشکیل قرارگاه امام صادق(ع) موفق شدند از هدف‌گذاری که از اواخر سال ۹۷ شروع شد، حدود ۱۲۰ جلد کتاب را مطابق با خطوط ترسیم شده تدوین کنند و این اقدامات خداپسندانه اعضای هیئت علمی دانشگاه تبدیل به ۱۲۰ جلد کتاب شده است.

فرمانده سابق دانشگاه افسری و تربیت پاسداری امام حسین(ع) ادامه داد: همچنین دغدغه فضای مجازی و سایبری را داشتیم و لازم بود قدم‌های بلند برداشته شود که با تدبیر فرمانده محترم سپاه امروز در این عرصه دانشگاه لشکر سایبری را تشکیل داده و این لشکر کار اجرایی‌اش را از فتنه آبان‌ماه سال گذشته آغاز کرد.

سردار فضلی با بیان اینکه آنچه که مورد انتظار نایب امام زمان(عج) است پاسدار تراز انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: تکلیف ما آماده کردن پاسداری است که برای جهاد در راه خدا مشق شهادت کند.

وی گفت: تلاش کردیم در مقاطع اربعین، دانشگاه در اربعین تعریف شود و به همین دلیل سال گذشته دانشجویان همگی عازم اربعین شدند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده سپاه در پایان گفت: سردار غلامی از فرماندهان عزیز و با سابقه و با توفیق بسیج هستند که سکان دانشگاه را در دست خواهند داشت و بنده هم با تمام وجودم ایشان و دانشگاه را یاری خواهم کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز