خبرگزاری کار ایران

قالیباف در حاشیه جلسه دیدار با اعضای شورای نگهبان:

تحقق جهش تولید با همکاری دولت و مجلس صورت می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۱۴۵

رئیس مجلس یازدهم گفت: امیدواریم با اولویت دادن به نظارت بر قانون در مجلس و قانونگذاری و برداشته شدن قوانین دست و پاگیر، امسال در سال جهش تولید گام برداریم که این موضوع با کمک مجموعه دولت و مجلس انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه جلسه دیدار با اعضای شورای نگهبان، اظهار کرد: تشکیل جلسه امروز یک جلسه طبیعی بود؛ چون آغاز فرآیند قانوگذاری در مجلس است و ادامه آن در شورای نگهبان و بعضاً در مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت می‌گیرد؛ به خاطر اینکه ما بتوانیم در روند قانونگذاری تبادلاتی داشته باشیم و اثرگذاری قوانین را افزایش دهیم به همکاری نزدیک مجلس و شورای نگهبان نیاز است.

وی افزود: جلسه امروز که به دعوت شورای نگهبان انجام شد، اولین جلسه‌ای بود که گفت و شنودی شد و بسیار جلسه مفیدی بود تا بتوانیم با یک هم‌افزایی مخصوصاً‌ در خصوص سیاست‌های کلان قانونگذاری که مقام معظم رهبری به مجلس ابلاغ کردند و مسئولیت پیگیری آن با مجلس است، ان‌شا‌الله بتوانیم با همکاری شورای نگهبان آنها را پیاده‌سازی کنیم. امیدواریم با این هماهنگی موضوعاتی مثل قانون انتخابات که بسیار مهم است و مدت‌هاست در دستور کار است، با سرعت و دقت دنبال کنیم.

قالیباف گفت: مخصوصاً موضوع اول ما که اقتصاد مردم است را ان‌شا‌الله شروع کنیم و مجلس وظیفه قانونی خود را انجام دهد.

وی در خصوص جهش تولید نیز گفت: امیدواریم با اولویت دادن به نظارت بر قانون در مجلس و قانونگذاری و برداشته شدن قوانین دست و پاگیر، امسال در سال جهش تولید گام برداریم و این موضوع با کمک مجموعه دولت و مجلس انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز