خبرگزاری کار ایران

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد؛

تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شد/ پرونده ارتباطی با شهادت فرمانده سپاه قدس ندارد/ حکم اولیه شهریور ۹۸ صادر شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۸۱

مرکز رسانه قوه قضائیه اعلام کرد: همه مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است، پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، پس از اعلام خبر تأیید حکم اعدام سید محمود موسوی مجد در شعبه نوزدهم دیوان عالی کشور که یکی از عناوین مجرمانه اش لو دادن محل تردد و اسکان فرماندهان نظامی از قبیل سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در ادوار گذشته به سرویس های جاسوسی بیگانه از جمله سرویس موساد و سیاه بوده است مرکز رسانه قوه قضائیه در تشریح بخشی از پرونده قضایی وی زمان بازداشت جاسوس مورد اشاره را هجدهم مهرماه ۹۷ اعلام کرد.

بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضائیه تمام مراحل قضایی پرونده جاسوس سیا و موساد مدت‌ها قبل از شهادت حاج قاسم سلیمانی انجام شده است، پرونده وی ارتباطی با اقدام تروریستی دولت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده سپاه قدس ندارد.

 بر اساس این گزارش پس از بازداشت موسوی مجد در تاریخ ۱۸ مهرماه ۹۷، شعبه ۱۵دادگاه انقلاب اسلامی به اتهامات  انتسابی وی رسیدگی و در تاریخ ۳ شهریور ۹۸ حکم اعدام وی را صادر می کند که با اشکال و ایراد دیوان عالی کشور حکم دوباره به محکمه برگشته و دادگاه بار دیگر در تاریخ ۴ اسفند ۹۸ و بررسی مجدد پرونده حکم اعدام وی را تایید و دوباره پرونده را به دیوان عالی کشور ارسال می‌کند و هم اکنون این حکم در دیوان عالی کشور نیز تایید شده است .

بنابر اعلام مرکز رسانه قوه قضاییه؛ موسوی مجد از ابتدای بازداشت تاکنون آزاد نشده است.

گفتنی است، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا پس از شهادت شهید سلیمانی در نشست خبری صراحتا اعلام کرد، این اقدام به دستور شخص وی انجام شد .

وزارت دفاع آمریکا نیز در بیانیه‌ای تصریح کرد که شهادت سپهبد سلیمانی  براساس دستور رییس جمهور آمریکا انجام شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز