خبرگزاری کار ایران

فرهنگی در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

جزئیات جلسه غیرعلنی امروز مجلس/ تکلیف اعتبارنامه تاجگردون امروز مشخص می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۶۰۶

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس درباره آخرین وضعیت اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران گفت: جلسه‌ای روز گذشته درباره اعتبارنامه ایشان برگزار شد که امروز نظر نهایی از سوی شعبه به هیات رئیسه انتقال پیدا می‌کند و تکلیف این اعتبارنامه مشخص می‌شود.

به گزاش خبرنگار ایلنا، محمدحسین فرهنگی در جمع خبرنگاران درباره جلسه غیرعلنی امروز مجلس شورای اسلامی گفت:‌ امروز مجلس شورای اسلامی یک جلسه غیرعلنی با وزیر نفت، وزیر اطلاعات و معاونان وزارتخانه اطلاعات برگزار کرد و صحبت‌هایی میان نمایندگان وزرا صورت گرفت.

سخنگوی هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص مباحث صورت گرفته بین نمایندگان و وزیر نفت گفت: وزیر نفت در خصوص حوزه انرژی و نفت، فرصت‌ها و تهدیدهای این حوزه با همکاران ما گفت‌وگو کردند. ایشان به تشریح آخرین وضعیت تولید داخل، صادرات نفت خام، فرآورده‌های نفتی و ذخایر داخل کشور پرداختند و گفتند که وضعیت مطلوبی وجود دارد.

وی ادامه داد: وزیر اطلاعات نیز در خصوص امنیت داخلی، مسائل مربوط به تهدیدات و نفوذ داخلی صحبت‌هایی را بیان کردند و معاون ایشان نیز درباره مسائل ضدجاسوسی توضیحاتی دادند.

فرهنگی گفت: تدابیر امنیتی مسئولان و مشکلاتی که به وجود می‌آورد، یکی از محورهای صحبت‌های وزیر اطلاعات بود.

وی ادامه داد: همکاران انتقاداتی را به وزارت نفت و مسائل مربوط به صادرات و تولید داخلی داشتند و صحبت‌های وزیر را در این خصوص شنیدند. نمایندگان درباره برخی از هزینه‌های وزارت نفت و ساخت و سازهایی که در شهر تهران در حال انجام است، نیز صحبت‌هایی را با وزیر مطرح کردند و از ایشان خواستند که توضیحات لازم و کافی را بدهند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی درباره جلسه علنی فردا نیز گفت: جلسه روز چهارشنبه به صورت علنی و با حضور دو وزیر راه و نیرو برگزار خواهد شد.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب مردم گچساران گفت: جلسه‌ای روز گذشته درباره اعتبارنامه ایشان برگزار شد که امروز نظر نهایی از سوی شعبه به هیات رئیسه انتقال پیدا می‌کند و تکلیف این اعتبارنامه مشخص می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز