خبرگزاری کار ایران

وزیر دفاع درگذشت رمضان عبدالله را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۹۰۲

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح درگذشت مرحوم رمضان عبدالله شلح دبیرکل سابق جنبش جهاد اسلامی فلسطین را تسلیت گفت.

به گزارش  ایلنا، متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوالله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا  تبدیلا

برادر ارجمند جناب آقای زیاد النخاله

دبیرکل محترم جنبش جهاد اسلامی فلسطین

خبر درگذشت برادر مجاهد و مبارزه نستوه آرمان آزادی فلسطین عزیز و قدس شریف، مرحوم دکتر رمضان عبدالله شلح موجب تاسف و تاثرفراوان گردید.

رادمردی آهنین اراده که به زخارف دنیا پشت پا زد، ذلت وخواری سازش با ظالمان را نپذیرفت و با عزم و اراده محکم  در سبیل الهی و عزت بخش مقاومت گام نهاد و نام خویش را در بین ستارگان سپهر جهاد و مقاومت در کنار یار مرادش شهید دکتر فتحی شقاقی جاودانه ساخت.

تلاش‌های مجدانه آن عزیز به خدا پیوسته در زمینه‌های فرهنگی، جهادی ،نظامی و ... نسلی را پرورش داد که امروز تحقق وعده الهی آزادی فلسطین را دست یافتنی تر از هر زمان دیگر ساخته است. نسلی که بی شک هیچ گاه خدمات کم نظیر و خالصانه آن مرحوم را از یاد نخواهند برد .

  اینجانب فقدان آن مبارز نستوه را به خانواده معزز ایشان، ملت شریف فلسطین، مجاهدان محور مقاومت به ویژه جنابعالی و برادران عزیزم در جنبش پر افتخار جهاد اسلامی فلسطین تسلیت و تعزیت عرض نموده؛ برای برادر عزیزمان همنشینی با اولیای الهی و شهدای عزیز قدس شریف به ویژه  سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و شهیددکتر فتحی شقاقی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز