خبرگزاری کار ایران

با حکم رییس مجلس شورای اسلامی؛

نگاهداری به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۶۲۴

رییس مجلس، طی حکمی، بابک نگاهداری را به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی در حکمی بابک نگاهداری را به عنوان مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب کرد.

در بخشی از حکم رییس مجلس شورای اسلامی خطاب به نگاهداری آمده است:

نظر به تعهد دینی و انقلابی، تخصص و تجارب ارزنده در حوزه های سیاستگذاری، جنابعالی را بعنوان «مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی» منصوب می نمایم.

 در ادامه این حکم انتصاب ، ایجاد انسجام و هماهنگی های مدیریتی حوزه های درون سازمانی مجلس  و تقویت ارتباطات برون سازمانی با سایر قوا، دستگاه ها و نهادهای ذی ربط و همچنین ارائه مشاوره و خدمات تخصصی در زمینه حضور موثر رئیس قوه مقننه در شوراهای عالی و مجامع ذی ربط، تقویت و نهادینه سازی ارتباطات مردمی رئیس مجلس و برنامه ریزی فعالیت های وی از اهم انتظارات از  مشاور و رییس حوزه ریاست مجلس عنوان شده است.

قالیباف در پایان این حکم، توفیق روزافزون بابک نگاهداری را  در انجام این مسئولیت خطیر از خداوند منان مسئلت کرده است‌.

بابک نگاهداری، دانشیار و مدیر گروه بیوتکنولوژی دانشگاه علوم پزشکی تهران، کارشناس ارشد مطالعات فرهنگی از دانشگاه علامه طباطبایی، برگزیدۀ نخستین المپیاد شیمی سراسری و دارای دکترای تخصصی بیوتکنولوژی پزشکی و دکترای حرفه‌ای پزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران  است.

وی تاکنون مسئولیت‌های اجرایی مهمی هم در حوزۀ راهبری فرهنگی و علمی کشور چون دبیری نقشۀ جامع علمی کشور، معاونت ارتباطات شورای عالی انقلاب فرهنگی و معاونت نظارت و راهبری شورای عالی انقلاب فرهنگی بر عهده داشته است. نگاهداری علاوه بر مدیرکلی حوزۀ ریاست دبیرخانۀ شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیری کمیتۀ تایید صلاحیت روسای دانشگاه‌های کشور، معاونت پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی در دورۀ ریاست دکتر تهرانچی، ریاست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، عضویت در کمیسیون‌های «نظارت» و «چشم‌انداز و امور نخبگان» دبیرخانۀ مجمع تشخیص مصلحت نظام و ریاست مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران را نیز در کارنامه دارد.

بابک نگاهداری دارای بیش از ۷۰ مقالۀ علمی-پژوهشی در ژورنالهای معتبر بین المللی و مولف کتاب‌هایی چون «برنامه‌ریزی راهبردی فرهنگی»، «مولفه‌های فرهنگی پیشرفت»، «توسعه در نگاه اندیشمندان مسلمان، آمایش آموزش عالی در کشور» و نویسندۀ چندین کتاب تخصصی در حوزۀ بیوتکنولوژی و نانوتکنولوژی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز