خبرگزاری کار ایران

آرامی در صحن مجلس:

قبح فساد در مجموعه دستگاه‌های اجرایی ریخته شده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۵۶۸

نماینده مردم بندرعباس در مجلس گفت: متأسفانه قبح فساد در مجموعه دستگاه‌های اجرایی ریخته شده در حالیکه این موضوع از پاشنه آشیل‌های اقتصاد ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، منصور آرامی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی پس از قرائت گزارش اقتصادی توسط وزیر اقتصاد گفت: درست است تحت تأثیر تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار و ترامپ خبیث قرار داریم اما باید از فرصت‌های داخلی استفاده کرد.

 نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه مقابله با فساد در حوزه اقتصاد باید مورد توجه قرار گیرد خطاب به وزیر اقتصاد افزود: متأسفانه قبح فساد در مجموعه دستگاه‌های اجرایی ریخته شده در حالیکه این موضوع از پاشنه آشیل‌های اقتصاد ما است.

وی از عملکرد رئیس دستگاه قضا در مبارزه با فساد تشکر کرد و ادامه داد: امیدواریم دولت نیز به این نحو در این مسیر حرکت کند و مبارزه با فساد برایش در اولویت قرار گیرد تا از بحران خارج شویم؛ باید با فساد در شرکت‌های دولتی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی برخورد جدی شود.

آرامی با بیان اینکه سهم ما در تولید ناخالص داخلی از دریا حدود ۲ تا ۳ درصد است، گفت: ماکسیمم آن ۴ درصد و حتی به یک درصد هم رسید، ۵ هزار و ۸۰۰ کیلومتر ساحل داریم، چرا بنادر ما باید در رتبه ۷۰ تا ۸۰ دنیا و چهارم منطقه باشد، ۶ میلیون نفر در بخش شیلات کار می‌کنند و باید بررسی کرد صنعت کشتی‌سازی و گردشگری دریایی چه سهمی در این زمینه دارند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تأکید بر اینکه توجه به اقتصاد دریا به عنوان اقتصاد مقاومتی و غیرنفتی بسیار مهم است، خطاب به وزیر اقتصاد ادامه داد: باید به بحث مدیریت دوگانه منطقه آزاد قشم توجه شود زیرا مردم نگران هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز