خبرگزاری کار ایران

غضنفرآبادی در صحن مجلس:

باید بند ناف نفت را از اقتصاد قطع کنیم/ با ارائه گزارش مشکلات حل نمی‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۴۵۱

نماینده مردم بم در مجلس تاکید کرد: ما باید بند ناف نفت را از اقتصاد قطع کنیم و رشد سرمایه‌گذاری داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، موسی غضنفرآبادی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، امام راحل و شهدای حمله تروریستی مجلس در تذکری، گفت: نسبت به اقتصاد کلاسیک اطلاعی ندارم؛ در سال ۹۶ یکی از اخلالگران در نظام اقتصادی که پیک موتوری بود، دستگیر شد و در محاکمه مطرح کرد که ارز خرید و فروش کرده است. از او سوال شد که آیا ترسی از کاهش نرخ ارز ندارید که پاسخ منفی داد و من تعجب کردم که چطور وزیر اقتصاد وقت به اندازه پیک موتوری اطلاعی از وضعیت نرخ ارز نداشت.

نماینده مردم بم در مجلس با اشاره به اظهارات مطرح شده از سوی وزیر اقتصاد در صحن امروز افزود: مباحثی در مورد سرمایه‌گذاری مطرح شد و ما باید بند ناف نفت را از اقتصاد قطع کنیم و رشد سرمایه‌گذاری داشته باشیم؛ چرا رشد سرمایه‌گذاری نداریم؟ ایراد کار کجاست؟

وی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: گزارشی که امروز توسط وزیر اقتصاد مطرح شد، کافی نیست و در بسیاری از شهرستان‌ها از ظرفیت‌های موجود استفاده نمی‌شود، با حرف زدن و ارائه گزارش مشکلات حل نمی‌شود و باید گزارشی از کارهای انجام شده در این حوزه ارائه شود و اگر در حوزه اقتصاد نیاز به قانون‌گذاری داریم، به مجلس منعکس کنند و اگر مجلس کاری انجام ندهد، مسئول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز