خبرگزاری کار ایران

حسینی در صحن مجلس:

برخی اقدامات صورت گرفته در خصوص آزادسازی سهام عدالت عجولانه است

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۴۳۷

نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادسازی سهام عدالت، گفت: درخواست می‌شود در توزیع سهام عدالت و آزادسازی این موضوع طوری رفتار شود که مشکلی صورت نگیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، شمس‌الدین حسینی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: بدون شک با توجه به شرایط تحریمی و رکود ناشی از کرونا، اداره کشور دشوار است اما این موضوع دلیلی برای عدم توجه به مؤلفه‌های اقتصادی نمی‌شود.

نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی افزود: طی ۷ سال گذشته اقتصاد رشد نداشته و جمعیت کشور ۱.۴ درصد افزایش یافته و همچنین درآمد سرانه کاهش داشته، این موضوع سبب افزایش فشار بر مردم شده است. همچنین ضریب جینی نیز افزایش داشته که این موضوع به علاوه نکات یاد شده موجب کاهش رفاه اجتماعی شده است.

وی با اشاره به ارائه گزارش از سوی برخی از مسئولان، گفت: چطور می‌شود طی ۷ سال تولید رشد نکرده باشد اما بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار شغل به وجود آمده باشد. چطور می‌شود اقتصاد رشد منفی داشته اما نرخ بیکاری از ۱۲ درصد به ۱۰ درصد کاهش یافته است.

نماینده مردم تنکابن در مجلس شورای اسلامی خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی، افزود: بیانیه ۳ بندی رهبر انقلاب در خصوص سهام عدالت متصل به بیانیه ۸ بندی ایشان در موضوع یاد شده است، لذا به نظر می‌رسد برخی از اقدامات صورت گرفته در خصوص آزادسازی سهام عجولانه است.

وی ادامه داد: در واقع این اقدامات عجولانه سبب از بین رفتن حدودی سهام و آسیب دیدن مردم خواهد شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم گفت: بنابراین درخواست می‌شود در توزیع سهام عدالت و آزادسازی این موضوع طوری رفتار شود که مشکلی صورت نگیرد. همچنین نباید از یاد برد با توجه به شرایط بازار مالی، امکان تامین مالی برای تولیدکنندگان وجود دارد لذا مسئولان باید توجه جدی به این حوزه داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز