خبرگزاری کار ایران

صباغیان در تذکر شفاهی:

کمیته‌ای در مجلس برای نظارت بر قوانین اقتصادی تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۳۵۵

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کشور در شرایط کنونی قوانینی در حوزه اقتصادی از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار دارد، از این رو پیشنهاد می‌شود که کمیته‌ای در مجلس برای نظارت بر این حوزه تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا صباغیان بافقی در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۱۸ خرداد) مجلس شورای اسلامی در تذکری با استناد به ماده ۲۲ آیین‌نامه داخلی مجلس بر ضرورت حفظ شأن و جایگاه قوه مقننه تاکید کرد و گفت: دوره قبل مجلس نیز آرام شروع شد و شأن و جایگاه مجلس رعایت نشد و در هفته‌ها و ماه‌های  آخر وضعیت واقعا تاسف‌بار بود. می‌دانیم که رئیس مجلس به این مسئله با اقتدار ورود خواهد کرد تا نظم و شأن مجلس حفظ شود.

نماینده مردم مهریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تشکیل جلسات کارشناسی با مسئولان و مدیران اقتصادی در مجلس بسیار مثبت و خوب است، گفت: کشور در شرایط کنونی قوانینی در حوزه اقتصادی از جمله قانون بهبود محیط کسب و کار دارد، از این رو پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در مجلس برای نظارت بر این حوزه تشکیل شود.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: ان‌شاالله با تشکیل کمیسیون‌ها، بحث نظارت در اولویت مجلس یازدهم قرار دارد و این نظارت هم حتماً نظارت دقیق با همکاری، هماهنگی و به صورت میدانی خواهد بود، ان‌شاالله، بدون شک.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز