خبرگزاری کار ایران

واکنش اعضای فراکسیون امید به شایعات اخیر در گفت‌وگو با ایلنا؛

اولاد قباد: حضورم در وزارت علوم گمانه‌زنی رسانه‌ای است/ سروش: از فضای سیاسی فاصله گرفتم و مشغول طبابتم

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۹۹۱

نماینده سابق تهران، گفت: من کارمند رسمی دولت هستم و وظیفه دارم بعد از پایان دوره نمایندگی مجلس تا پایان سنوات خدمتی به خدمت در دولت ادامه دهم.

فریده اولاد قباد نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درخصوص مطرح شدن مباحثی پیرامون حضور نمایندگان لیست امید دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در وزارتخانه‌های مختلف و همچنین حضور وی در وزارت علوم با پایان دوره نمایندگی، گفت: من استخدام رسمی دولت هستم و وظیفه دارم بعد از پایان دوره نمایندگی به خدمت خود در دولت ادامه دهم اما اینکه به وزارتخانه مشخصی بروم، هنوز مشخص نیست و مطرح شدن این موضوعات تنها گمانه‌زنی رسانهها است.

وی  ادامه داد: من به عنوان یک فرهنگی سابقه ۲۶ سال خدمت دارم و به صورت طبیعی موظف هستم که تا پایان سنوات خدمتی در خدمت دولت دولت باشم و به مردم خدمت کنم، البته با توجه به سوابق فرهنگی، تدریس در دانشگاه و همچنین عضویت در کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس و همچنین علاقه‌ای که به حضور در این عرصه دارم، خدمت به مردم در هر جایی را وظیفه و رسالت خود می‌دانم.

در همین راستا ابوالفضل سروش نماینده دوره دهم مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، هم درخصوص مطرح شدن احتمال حضورش در وزارت بهداشت به خبرنگار ایلنا گفت: من اطلاعی از این مساله ندارم، شاید صحبتی مطرح باشد، اما من از این موضوع بی‌خبر هستم.

وی که مدرک دکتری پزشکی دارد، در ادامه بیان داشت: بعد از پایان مجلس از فضای سیاسی و اخبار فاصله گرفته‌ام و به پزشکی مشغولم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز