خبرگزاری کار ایران

رئیسی در جمع خبرنگاران:

اگر دادگاه بین‌المللی عادلی در دنیا وجود داشت، باید آمریکا را برای جنایت‌های هولناکش محاکمه می‌‌کرد

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۷۸

رئیس قوه قضائیه تاکید کرد: اگر دادگاه بین‌المللی عادلی در دنیا وجود داشت، امروز باید آمریکا را برای به جنایات هولناکی که نسبت به جهان و مردم خود انجام داده محاکمه می‌کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رییسی در حاشیه مراسم رزمایش برکت امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران گفت: آنچه پلیس آمریکایی نسبت به رنگین‌پوست و سیاه‌پوست آمریکایی انجام داد، آمریکای بی‌نقاب است.

وی ادامه داد: جنایات آمریکا در کشورش و سراسر عالم امروز موجب خشم جهانی در تمام دنیا شده است و این فوران خشم مردم آ‌مریکا علیه نظام سلطه و علیه دولت استکباری محصول ظلم‌های ده‌ها ساله است که آمریکایی‌ها نسبت به مردم خودش نشان داده‌اند.

رئیس دستگاه قضا با بیان اینکه نظام سلطه در آمریکا امروز باید مقابل افکار عمومی پاسخگو باشد، اظهار داشت: اگر دادگاه بین‌المللی عادلی در دنیا وجود داشت، امروز باید آمریکا را برای به جنایات هولناکی که نسبت به جهان و مردم خود انجام داده محاکمه می‌کرد.

رئیسی تاکید کرد: کجایند حقوقدانان عالم و مدعیان حقوق انسانی در عالم که از دست نظام سلطه آمریکایی فریاد برآورند.

وی گفت: ما یقین داریم به برکت خون شهید حاج قاسم سلیمانی و خون مردم مظلوم فلسطین و تمام شهدایی که مظلومانه در جنایات هولناک آمریکایی خون ریختند، این جرقه مشتعل می‌شود و این اشتعال دامن آمریکایی‌ها و نظام سلطه را خواهد گرفت. سرنوشت آنها، سرنوشت حتمی فنا خواهد بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز