خبرگزاری کار ایران

بادامچی در گفت‌وگو با ایلنا:

خبر انتصابم به عنوان معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی کذب است/ بازنشسته‌ام و می‌خواهم به فعالیت حزبی بپردازم/ تمایلی به حضور در مسئولیت‌های اجرایی ندارم

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۴۴۸

نماینده سابق تهران شایعات موجود درباره حضور نمایندگان لیست امید مجلس دهم در مشاغل اجرایی را رد کرد و گفت: تمایلی برای حضور در مسئولیت‌های اجرایی ندارم و می‌خواهم به فعالیت‌های حزبی خود بپردازم.

محمدرضا بادامچی نماینده سابق تهران و عضو شورای مرکزی حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درخصوص انتشار برخی اخبار مبنی بر حضور برخی از نمایندگان لیست امید مجلس دهم در دولت و این شایعه که وی در دوران پس از نمایندگی به عنوان معاون پارلمانی سازمان تامین اجتماعی منصوب خواهد شد، گفت: اصلا چنین موضوعی مطرح نیست و من این مسأله را تکذیب می‌کنم.

و ادامه داد: من ۴۱ سال خدمت کردم و اکنون نیز بازنشسته هستم و البته افتخار می‌کنم در تمام این مدت همواره مدافع بدنه زحمتکش کارگری جامعه بودم.

بادامچی در ادامه در پاسخ به سوالی درخصوص اینکه در دوران پس از نمایندگی به چه فعالیتی اشتغال خواهد داشت، گفت: من علاقه و تمایلی برای حضور در مسئولیت‌های اجرایی ندارم و بیشتر تمایل دارم به فعالیت‌های حزبی خود در حزب اسلامی کار که عضو شورای مرکزی و کمیته اقتصادی این حزب هستم بپردازم، همچنین طی سال‌های طولانی در تشکل‌های کارگری فعالیت داشتم و ترجیح می‌دهم که در این زمینه‌ها فعالیت کرده و وظایف همیشگی خودم را در قبال بدنه کارگری پیگیری کنم.

وی با تاکید بر لزوم نقش‌آفرینی جوانان در مسئولیت‌های اجرایی، ابراز داشت: به شخصه دوست دارم  جوانان در مسئولیت‌ها قرار بگیرند و نقش اساسی خود را در پیش‌برد اهداف کشور ایفا کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز