خبرگزاری کار ایران

حموده صباغ در پیامی به قالیباف خواستار شد؛

ضرورت تداوم همکاری پارلمانی و تحکیم روابط ایران و سوریه

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۱۹۷

رئیس مجلس سوریه در پیامی ضمن تبریک به مناسبت انتخاب قالیباف به ریاست مجلس تداوم همکاری‌های پارلمانی دو کشور را خواستار شد‌.

به گزارش ایلنا، «حموده صباغ» رئیس مجلس سوریه با صدور پیامی ضمن آرزوی توفیق برای «محمدباقر قالیباف»،  رئیس مجلس شورای اسلامی در ایفای مسئولیت های خود، بر  تداوم همکاری پارلمانی سوریه و ایران در دور جدید و تحکیم روابط برادرانه دو ملت و دو کشور تاکید کرد. 

متن پیام رئیس مجلس  سوریه به این شرح است: 

«جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف 

رئیس مجلس شورای اسلامی 

السلام علیکم و رحمة الله و برکاته 

اینجانب خوشوقتم  که صمیمانه ترین مراتب تبریک و تهنیت را به مناسبت انتخاب جنابعالی به ریاست مجلس شورای اسلامی کشور برادر جمهوری اسلامی ایران، از جانب مجلس خلق جمهوری عربی سوریه و  نیز از طرف شخص خود ابراز بدارم.

تداوم موفقیت جنابعالی را در مسئولیت‌هایتان آرزومندم.

به همین مناسبت ما در مجلس مردمی بر ضرورت تداوم همکاری  پارلمانی و تحکیم روابط برادرانه و همکاری میان مجلس خلق جمهوری عربی سوریه و مجلس شورای اسلامی ایران  در سطح روابط دو جانبه و نیز در مناسبات منطقه‌ای و بین‌المللی در جهت خیر و منفعت دو ملت و دو کشور برادرمان تاکید می‌نماییم.

عالیجناب؛  احترام و قدردانی وافر اینجانب را پذیرا باشید.

رئیس مجلس خلق جمهوری عربی سوریه

حموده صباغ»

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز