خبرگزاری کار ایران

وکیل مدافع صبا کردافشاری در گفت‌وگو با ایلنا:

حکمی که به ما ابلاغ شده در پرونده وجود ندارد/ موضوع را از طریق حفاظت اطلاعات قوه قضاییه پیگیری می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۱۸۸

وکیل مدافع صبا کردافشاری با بیان اینکه ۱۵ سال حبسی که موکلش در دادگاه تجدیدنظر تبرئه شده بود، مجدداً در پرینت حکم او اعلام شده است، گفت: آنچه که در پرونده موجود است این است که رأی بدوی عیناً تایید شده است و رأیی که به ما ابلاغ شد، در پرونده وجود نداشت.

حسین تاج، وکیل مدافع صبا کردافشاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: اتهامات صبا کرد افشاری در دادگاه بدوی مربوط به مواد ۵۰۰، ۶۱۰ و ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی بود و با اعمال ماده ۱۳۴ ایشان بابت اجتماع و تبانی ۷ سال و نیم و بابت تبلیغ ۱ سال و نیم و برای تشویق افراد به فساد به ۱۵ سال حبس محکوم شده بودند.

وی افزود: ما تجدیدنظر خواهی کردیم و خوشبختانه در خصوص تشویق افراد به فساد موضوع ماده ۶۳۹ قانون مجازات اسلامی، تبرئه شدند و این رأی به بنده ابلاغ شد و در زندان به خودشان هم ابلاغ شد تا اینکه هفته گذشته با من تماس گرفتند که نامه جدیدی از اجرای احکام دادسرای ارشاد رسیده است که محکومیت صبا کردافشاری ۱۵ سال است و سال ۱۴۱۲ را پایان محکومیت اعلام کردند.

تاج بیان کرد: تصور من این بود که حتماً اشتباهی رخ داده و رأی بدوی را اشتباه به اجرای احکام دادسرای ارشاد اعلام کرده‌اند، به همین جهت من امروز به دادسرای ارشاد مراجعه کردم و متأسفانه آنچه که در پرونده موجود است این است که رأی بدوی عیناً تایید شده است و رأیی که به ما ابلاغ شد در پرونده وجود نداشت.

وی اضافه کرد: من همچنان فکر می‌کنم اشتباهی صورت گرفته است و این موضوع را از طریق حفاظت اطلاعات قوه قضاییه پیگیری خواهم کرد چون موضوع ساده‌ای نیست و این اشتباه ۱۰ سال در زندگی فرد تاثیرگذار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز