خبرگزاری کار ایران

بررسی واگذاری تعدادی از اماکن ورزشی استان خوزستان به هیئت‌های ورزشی مربوطه

asdasd
کد خبر : ۹۲۰۰۷۳

وزارت ورزش و جوانان درخواست واگذاری حق استفاده پنج فقره از اماکن ورزشی واقع در استان خوزستان به هیئت‏ های ورزشی مربوط را برای سیر مراحل تصمیم گیری به هیئت دولت ارائه نموده است.

به گزارش ایلنا، بهره‌ برداری و نگهداری شماری از اماکن ورزشی تحت مدیریت وزارت ورزش و جوانان توسط ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ ها همواره با دشواری‌ های زیادی همراه است که این موضوع را به عنوان یکی از دغدغه‌ های همیشگی حوزه ورزش تبدیل ساخته است.

برهمین اساس و با توجه به ظرفیت‌ های بالقوه برای نگهداری و بهره ‌برداری اماکن ورزشی توسط خیران، شوراهای اسلامی روستا و دهیاری‌ ها و هیئت‌ های ورزشی، پیش‌ نویس مصوبه "بهره برداری و نگهداری از اماکن ورزشی توسط شوراهای اسلامی روستا و دهیاری ها، خیران و هیئت‌ های ورزشی" به استناد تبصره ۵ ماده ۶۹ قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت، تدوین و جهت سیر مراحل تصویب ارائه شده که برخی از موارد آن قبلاً مورد رسیدگی و اتخاذ تصمیم قرار گرفته است.

هم اینک به استناد موارد فوق، وزارت ورزش و جوانان درخواست واگذاری حق استفاده پنج فقره از اماکن ورزشی واقع در استان خوزستان به هیئت‌ های ورزشی مربوط را برای سیر مراحل بررسی و تصویب به کمیسیون لوایح هیئت دولت ارائه نموده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز