خبرگزاری کار ایران

وکیل مدافع محمدعلی نجفی به ایلنا خبر داد؛

فردا اعلام فرجام‌خواهی می‌کنیم/ ممکن است برای اولین بار پرونده راهی هیأت عمومی دیوان عالی کشور شود

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۶۴۴

گودرزی با بیان اینکه فردا (شنبه، دهم خرداد ماه) فرجام‌خواهی‌مان را به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک تقدیم می‌کنیم، گفت: ممکن است برای اولین بار این پرونده راهی هیأت عمومی دیوان عالی کشور شود و در قسمت آرا اصراری مورد بررسی قرار بگیرد.

حمیدرضا گودرزی، وکیل مدافع محمدعلی نجفی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در خصوص آخرین اخبار پرونده موکلش، اظهار کرد: ما فردا (شنبه، دهم خرداد ماه) فرجام‌خواهی‌مان را به شعبه ۱۰ دادگاه کیفری یک تقدیم می‌کنیم تا اگر نقصی به نظرشان نرسید، دستور دهند پرونده به دیوان عالی کشور ارسال شود.

وی افزود: نماینده دادستان نیز ۲۰ روز پس از ابلاغ فرصت دارد که فرجام‌خواهی اعلام کند یا نکند؛ یعنی این مهلت ۲۰ روزه باید تمام شود بنابراین احتمالاً ظرف ۱۰ یا ۱۵ روز آینده پرونده به دیوان عالی کشور ارسال خواهد شد.

وکیل مدافع نجفی گفت: پس از ارسال به دیوان عالی کشور، پرونده باید به شعبه ارجاع شود و سپس دادنامه و لوایح مطالعه و بررسی شود و تصمیم‌گیری شود.

وی بیان کرد: ممکن است برای اولین بار این پرونده راهی هیأت عمومی دیوان عالی کشور شود و در قسمت آرا اصراری مورد بررسی قرار بگیرد.

گودرزی ادامه داد: اگر شعبه ۴۱ دیوان عالی کشور یا شعب ارجاع شونده، این بار این پرونده را نقض کنند، پرونده هیچ زمانی به شعب کیفری یک برگشته نخواهد شد؛ بلکه این پرونده در بخش اصراری هیأت عمومی دیوان عالی کشور بررسی خواهد شد تا نظر جامع همه قضات کیفری دیوان عالی کشور را در مورد این پرونده داشته باشد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز