خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک فرمانده کل ارتش به قالیباف

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۴۹۹

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتخاب محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش ایلنا، سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی انتخاب «محمدباقر قالیباف» به عنوان رئیس مجلس شورای اسلامی را تبریک گفت.

متن پیام سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند، جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف

سلام علیکم

انتخاب شایسته جنابعالی با رأی قاطع نمایندگان منتخب مردم به عنوان رئیس قوه مقننه در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی را که نشانگر تعهد و تجارب ارزشمند شما در مسیر خدمت رسانی به ملت شریف ایران اسلامی است، تبریک عرض می‌نمایم.

امیدوارم در این مسئولیت خطیر با روحیه جهادی و شجاعانه که برگرفته از فرهنگ ایثار و مقاومت اسلامی در دوران هشت سال دفاع مقدس است؛ در مسیر تحقق تدابیر و رهنمودهای نورانی رهبر معظم انقلاب و فرماندهی معزز کل قوا، حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله‌العالی) ظل توجهات خاصه امام عصر (عجل الله تعالی فرجه شریف) در تشکیل و اداره مجلس انقلابی و در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پیروز و سربلند باشید. ان‌شاءالله.

فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران

سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز