خبرگزاری کار ایران

اورتاگوس:

ایران در زمینه هسته‌ای به سیاست لبه پرتگاه روی آورده است

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۴۱۸

مقام‌های کاخ سفید به بیان ادعاهای بی اساس علیه ایران پرداختند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا، مورگان اورتاگوس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در نشست مشترک با برایان هوک گفت: همان طور که وزیر خارجه آمریکا گفت، معافیت‌های همکاری صلح‌آمیز هسته‌ای با ایران تمدید نمی‌شود و  دو فرد ایرانی در برنامه هسته‌ای تحریم می‌شوند.

وی در ادامه مدعی شد: ایران از طریق توسعه فعالیت‌های اشاعه‌ای، به سیاستی لبه پرتگاهی  در موضوع هسته‌ای روی آورده است.

بعد از وی، هوک با تشکر از مورگان اورتاگوس مدعی شد: تهدید ایران برای ترساندن کشورهای دیگر طراحی شده است تا رفتار خشونت آمیز ایران را در ازای چیزی بسیار بدتر، قبول کنند. کمپین فشار حداکثری رئیس‌جمهور ترامپ به روشی مناسب ایران را مهار و با آن مقابله کرده است. ما توانستیم شبکه مالی آن ها را دچار اختلال کنیم‌.در نتیجه فشارهای ما، مقام‌های ایران باید تصمیم بگیرند، یا مذاکره کنند یا نابودی اقتصادی خود را بپذیرند. ایالات متحده به استراتژی فشار حداکثری اقتصادی خود و تلاش برای انزوای دیپلماتیک ایران ادامه می‌دهد.

وی در ادامه گزافه‌گویی خود مدعی شد: ما همه راه‌های دستیابی ایران به سلاح اتمی را می‌بندیم. نباید به کشوری که تهدید به نابودی اسرائیل یا هر دولتی می‌کند، اجازه دستیابی به وسیله اجرای این تهدید را داد. ایالات متحده در کنار اسرائیل و بسیاری از دوستان جهانی خود قرار دارد تا مطمئن شود ایران هرگز سلاح اتمی نخواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز