خبرگزاری کار ایران

در صحن مجلس؛

قالیباف از منتخبان مجلس قدردانی کرد

asdasd
کد خبر : ۹۱۹۳۳۳

رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: از همه نمایندگان، کارکنان مجلس، کارشناسان، کارکنان و مدیران و نیروهایی که مسئولیت امنیت و یا خدمات را بر عهده داشتند، تشکر می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی صبح امروز (  یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت:  خداوند را شاکرم که برای خدمت به مردم توفیق پیدا کردم.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شما نمایندگان محترم مردم هم بر بنده منت گذاشتید و توفیق خدمت‌گذاری را به من و اعضای هیأت رئیسه دادید که در خدمت شما و در حقیقت در خدمت مردم ایران و انقلاب باشیم و توفیق خدمت داشته باشیم. از همه نمایندگان، کارکنان مجلس، کارشناسان، کارکنان و مدیران و نیروهایی که مسئولیت امنیت و یا خدمات را بر عهده داشتند تشکر می‌کنم.همچنین از هیأت رئیسه سنی برای اداره خوب مجلس در دو روز گذشته و تا استقرار هیأت رئیسه دائم قدردانی کرد.

وی درانتها گفت: انشاالله روز یکشنبه یازدهم خرداد در جلسه علنی بعدی نطقی خواهم داشت و صحبت‌های اصلی را به سمع و نظر شما نمایندگان و مردم خواهم رساند.

در پایان محمدباقر قالیباف به عنوان رئیس یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی زنگ انتهای دومین جلسه پارلمان رابه صدادر آوردو

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز