خبرگزاری کار ایران

محکومیت شرکت عمرانی به دلیل قاچاق جرثقیل در کردستان

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۸۸۱

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان از محکومیت یک میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریالی یک شرکت عمرانی به دلیل قاچاق جرثقیل خبر داد.

به گزارش ایلنا ، سید نجیم حسینی،  مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان گفت: یک شرکت عمرانی تأسیسات در استان البرز مقدار ۶۴ هزار و ۵۳۰ کیلوگرم جرثقیل برجی را  برای صادرات از مرز خروجی باشماق به صورت منفصل به گمرک قزوین اظهار کرده اما در گمرک باشماق، طبق نظریه کارشناسی سازمان صنعت، معدن و تجارت مشخص می‌شود که موتور، گیربکس و اتاقک فرمان خارجی و سایر قطعات به صورت داخلی تامین شده است.

وی افزود: شرکت برای رفع ظن قاچاق کالا از قطعات خارجی استفاده شده، در زمان کشف اسناد مثبته ای گمرکی را به گمرک ارائه نکرده و بر همین اساس پرونده در تعزیرات حکومتی شهرستان مریوان  رسیدگی و پس از احراز تخلف، این شرکت عمرانی به ضبط اجزای خارجی جرثقیل، پرداخت یک میلیارد و ۵۵۴ میلیون ریال معادل سه برابر ارزش کالا و ممانعت از فعالیت شرکت به مدت یک سال محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کردستان تصریح کرد: با اعتراض متهم به رای شعبه بدوی، پرونده در شعبه تجدیدنظر ویژه رسیدگی به امور قاچاق کالا و ارز استان کردستان مجدداً بررسی و حکم بدوی عیناً تائید شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز