خبرگزاری کار ایران

فریدون عباسی در گفت‌وگو با ایلنا:

دلیل حضور برخی افراد در هیئت رئیسه، گرفتن امضا از وزراست/ در مجلس یازدهم تلاش می‌کنیم یک «دولت اسلامی» را پای کار بیاوریم

asdasd
کد خبر : ۹۱۸۶۵۹

منتخب مردم کازرون و کوه‌چنار تاکید کرد که کاندیداتوری‌اش برای ریاست مجلس یازدهم به این منظور است که یک گزینه برای افرادی که می‌خواهند مستقل فکر کنند نیز وجود داشته باشد.

«فریدون عباسی» منتخب مردم کازرون و کوه‌چنار در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره احتمال کناره‌گیری خودش به نفع دیگر کاندیداها گفت: وقتی مستقل در انتخابات هیئت رئیسه شرکت کرده‌ام، به نفع چه کسی کناره‌گیره کنم؟!

وی با بیان اینکه در صحن علنی مجلس داوطلب می‌شوم، گفت: حضور من به عنوان کاندیدای ریاست مجلس یازدهم به این منظور است که یک گزینه برای افرادی که می‌خواهند مستقل فکر کنند نیز وجود داشته باشد.

منتخب مجلس یازدهم درباره انتخاب هئیت رئیسه و رقابت بین سه گزینه دیگر (میرسلیم، حاجی‌بابایی، قالیباف)، خاطرنشان کرد: باید هیئت رئیسه را از مسئول تدارکات شهرستان بودن، خارج کنیم. برخی در هئیت رئیسه مثلا دبیری یا ناظر را نشانه می‌گیرند که اگر زمانی وزیر یا افراد دیگر برای دیدار با رئیس مجلس می‌آیند، از آنها چند امضا برای حوزه انتخابیه خودشان بگیرند.

وی با بیان اینکه اگر ما به دنبال مجلس تمدن‌ساز هستیم نباید اینگونه رفتار کنیم، بیان کرد: به دنبال این هستیم که این مجلس یک دولت اسلامی را پای کار بیاورد، هیات رئیسه آن که نباید چنین ترکیبی داشته باشند بلکه باید اهداف تمدن‌سازی را برای خودش بگذارد نه اهداف تدارک شهرستان. 

عباسی افزود: متأسف هستم که چنین چیزهایی را از بعضی افراد شنیده‌ام، بنابراین مصرانه بر سر کاندیداتوری خودم ایستاده و به نفع هیچکس انصراف نمی‌دهم. 

وی درباره نواب مجلس یازدهم گفت: اگر بتوانم تنها راجع به یک نفر اظهارنظر کنم، جناب آقای نیکزاد است؛ یعنی یکی از افرادی که می‌تواند در جهت تشکیل دولت اسلامی در مجلس یازدهم کارساز باشد، ایشان هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز